ÚJ MARKETING VEZETŐ A DUNA HOUSE ÉLÉN

Benedikt Károly tölti be a Duna House Cégcsoport marketing vezetői pozícióját.

A kommunikációs szakember idén januárban csatlakozott az ingatlanközvetítő hálózathoz PR és elemzési vezetőként, amely részleg mostantól a marketing osztállyal összeolvadva az új vezető irányítása alatt működik tovább.

A Duna House jelenleg 3 országban közel 240 irodával Kelet-Közép- Európa legnagyobb ingatlanközvetítői hálózatát üzemelteti, 2017. évi árbevétele közel 5 milliárd forintot tett ki.

Az új marketing és PR vezető a cégcsoporton belül az üzletágak külső és belső kommunikációjának megvalósításáért és azok összehangolásáért felel, különös tekintettel a magyar ingatlanközvetítői hálózatok több mint 160 irodájának támogatásáért, valamint a Duna House és Smart márka ismertségének további erősítéséért.

“A Magyarországon alakult Duna House Cégcsoport 20 éve tartó dinamikus fejlődésének köszönhetően a legismertebb és egyik legnagyobb ingatlanközvetítői hálózatán túl, már a kapcsolt szolgáltatások területén is meghatározó piaci szereplő lett. Kelet-Közép- Európa legnagyobb szereplőjeként újragondoltuk a marketingkommunikációs irányokat, és a szervezeti struktúrát. Károly személyében házon belül találtuk meg az ennek végrehajtásához szükséges szakmai tapasztalatot és lendületet.” – nyilatkozta a kinevezés kapcsán Máté Ferenc, a Duna House Holding Nyrt. vezérigazgató-helyettese.

Benedikt Károly a PPKE-BTK Kommunikáció- Történelem szakon szerezett diplomái mellett, műszaki- számítástechnikusi végzettséggel is rendelkezik. Az elmúlt 12 évben kommunikációs ügynökségeknél dolgozott. Az LWp Kommunikáció és a ComLab ügynökségénél vezető tanácsadó és Head of PR pozíciókat töltött be, ahol nemzetközi nagyvállalatok és hazai kkv-k kommunikációjának stratégiai tervezése és kivitelezése tartozott feladatai közé. A Duna House Cégcsoporthoz idén januárban csatlakozott.
(onBRANDS)