PÁLFI ÉVA – A REKLÁMOK SEMMIBE VESZIK A NŐKET!

A nők törődésre vágynak, azt szeretnék, ha szeretetükért cserébe viszonzást, kényeztetést kapnának.

Ma a magyar nők egyszerre építenek karriert, vezetnek háztartást, nevelnek gyermeket (41% egyedül!), 82%-ban fő döntéshozói a családi kasszának és rengeteget vásárolnak. Hatalmas befolyást jelentenek, mégis a nők 91%-a csalódott!

Miért? Mert a márkák hirdetési stílusa férfias, sztereotípiákban gondolkodik, szexista, vagy felületes.

Rémes, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy a nők olyan termékekre vágynak, ami “rózsaszín és kicsi”. Egy weboldalon megjelenő szolgalelkű titkárnő, ősz nagyi, szőke szépségkirálynő pedig egyenesen sablonos unalom!

Márpedig a nők sokfélék!

Itt az idő kimondani, hogy a nők női nyelven, női stílussal és női elvárásokkal vásárolnak, döntenek pénzügyi kérdésekben. Azok a vállalkozások, akik nem változtatnak a mostani férfias vállalkozói stílusukon, valószínűleg le fognak maradni. A legdurvább pedig az lesz, amikor a versenytársak közül páran felismerik a nőkkel való kommunikáció jelentőségét, ezzel lemorzsolva a többieket, akik nem közelednek a nők felé.

Fontos, hogy értsd a nőket!

A nők törődésre vágynak, azt szeretnék, ha szeretetükért cserébe viszonzást, kényeztetést kapnának. Ha ezt tőled kapják meg, akkor kivirulnak és még többet adnak. Sőt, tovább ajánlanak és hűséges követőid lesznek!

Ezzel szemben mire vágynak a férfiak?

Férfiaknak is fontos, hogy azt érezzék szükség van rájuk. Csodálatosan lehet ösztönözni őket azzal, ha elismerjük erőfeszítéseiket, teljesítményüket. Igenis fontos, általa erősebbek és kitartóbbak lesznek. Míg egy nő szívesen segít és fogad el segítséget, addig egy férfi konkrétan támadásnak veszi ezt. Ők megoldásokban gondolkodnak. Minden megoldott problémával bizonyítani tudják, hogy alkalmasak a feladatra.
Az ajándékozás egy külön stressz a férfiaknak, sokszor fogalmuk sincs, hogy mire vágyik egy nő.

Ha ennyire különbözünk, akkor egyértelmű, hogy más kommunikációra is van szükségünk.
Különösen igaz ez a márkák hirdetéseire, hiszen a 91%, mely szerint a nők úgy érzik, hogy a cégek nem értik meg őket igenis sokkoló.

Szuper lenne, ha a cégek végre felismernék a nőkben rejlő hatalmas erőt, hiteles, valós és felelős termékekkel, reklámokkal, programokkal csábítanának el minket!

Ez a legfontosabb célunk, példaértékű szakemberekkel karöltve létrehoztuk az első B2W (business to woman) Fesztivált, a NŐI célpiacot célzó marketingesek és vállalkozók legnagyobb konferenciáját, kiállítását és vásárát szemléletváltó, tabudöntő elhatározásokkal.

Előadók: Vida Ágnes, Pálfi Éva, Rubint Réka, Wolf Gábor, Nyirő Réka, Árpa Attila, Szalai Gabriella, Oravecz Nóra, Janata Kriszta.

Nőknek adsz el? A NŐK 64%-a boldogabb a vásárlástól!

Ez nem csak egy városi legenda? Nem! Amellett, hogy a nők döntenek a családi kasszák 82 százalékáról, imádnak vásárolni! A férfiak csak egy küldetésnek tekintik, amit gyorsan le akarnak tudni, a nők viszont csapatosan is elindulnak shoppingolni, amit élveznek. Olyan élmény ez nekik, mintha épp egy világkörüli útra indulnának.

Ott a helyed a B2W Fesztiválon, tudd meg hogyan építhetsz olyan márkát, amiért a nők rajonghatnak. Tanulj és ünnepelj velünk!
(Pálfi Éva – B2W alapító, női marketing szakember, brandstylist iparművész)