GEORGE CLOONEY A LEGÚJABB NESPRESSO KAMPÁNYBAN

Ez a Nespresso eddigi legnagyobb kampánya, több mint 30 országban fut.

A Nespresso legújabb reklámfilmje most debütál világszerte a képernyőkön. George Clooney-t, a márka nagykövetét új küldetése során úgy láthatjuk, ahogy korábban még sosem: talpig páncélban ment meg egy középkori királyságot, majd New York utcáin bukkan fel, hogy felkutassa szíve leghőbb vágyát, a királyság legkivételesebb kávéját. Clooney partnere a mesebeli kalandban Natalie Dormer, a világhírű Trónok Harca sorozat dívája.

Ez a Nespresso eddigi legnagyobb kampánya, több mint 30 országban fut.

A kisfilm történetét az a fáradhatatlanság ihlette, amivel a Nespresso arra törekszik, hogy vásárlóinak minden alkalommal kivételes kávéélményben legyen része. A Peter Gabriel “Solsbury Hill” című zenéjével aláfestett egyperces reklámfilm első jelenete egy középkori kastélyban játszódik, ahol George-ot a nagyhatalmú királynő lovagjának szerepében látjuk.

Miután megöl egy sárkányt, hogy megmentse a királyságot, George-nak nagy jutalmat ígérnek, ő azonban útnak indul megtalálni valamit, amire mindennél jobban vágyik. Kalandja során a hosszú út és az akadályok ellenére bizonyítja, hogy semmitől sem riad vissza, ha szeretett Nespresso kávéját kell felkutatnia.

“Sok éve dolgozom már a Nespresso-val, és mindig remek élmény velük forgatni. Ezúttal pedig igazán különleges is, hiszen régi vágyam volt, hogy egy középkori lovag bőrébe bújjak!” – mondta a forgatáson George Clooney.

Az idei kampányban Clooney partnere a már említett Natalie Dormer, aki ez alkalommal is, korábbi királynő-alakításaihoz hűen, szigorú szerepet játszik.

“Imádom a Nespresso-t, és a családom szerint nagyon találó, hogy én szerepelek ebben a reklámban. George Clooney-val dolgozni olyan, mint egy megvalósult álom. Nagyon jó társaság, és remek a humora. Évek óta örömmel nézem a filmjeit, ezért fantasztikus érzés, hogy végre személyesen is megismerhetem, és együtt dolgozhatok vele.” – mesélte lelkesen Natalie Dormer. 

George Clooney 2006 óta dolgozik a Nespresso-val,

neve mára szinte összeforrt a márkával, sőt a fenntarthatóság témakörében is a vállalat meggyőződéses partnere. George élő példaként szolgál arra, mit jelent harcolni a bekategorizálás ellen, és határozottan

állást foglalni globális kérdésekben,

valamint kiállni a fenntarthatóság mellett. Ez egy olyan küldetés, ami hűen tükrözi a Nespresso hitvallását is. A vállalat következetesen dolgozik azon, hogy ösztönözze vásárlóit a használt kávékapszulák visszagyűjtésére, és egyre több helyen és formában teszi lehetővé az újrahasznosítási programban való részvételt. George Clooney komoly támogatást nyújt ehhez: “A fiatalabb generációkat már nagyon érdeklik az újrahasznosítással és fenntarthatósággal kapcsolatos kérdések, összességében pedig mindannyian jóval tudatosabbak vagyunk fogyasztásunkat illetően is. Fontos, hogy a vállalatok ösztönözzék azt a fajta innovációt, ami segít megóvni a Föld jövőjét. A Nespresso igazán sokat tesz a fenntarthatóságért, ezért boldoggá tesz és büszkeséggel tölt el, hogy velük dolgozhatok.” – tette hozzá a színész.

A legújabb globális Nespresso kampány 2018. október 17-én indul a televíziós, digitális és közösségi média felületeken, valamint a márka weboldalán.
(onBRANDS)