HARMADIK ALKALOMMAL ADTÁK ÁT A BRAND EXCELLENCE ELISMERÉSEKET

Idén az FMCG, OTC és pénzügyi szektor szereplői közül kerültek ki a győztes brandek.

A kiválósági díj objektív mérőszámok alapján ismeri el egy-egy brand-nél a marketing hozzáadott értékét, valamint az ezzel szorosan összefüggő piaci növekedést. A szakmai zsűri célja az volt, hogy egy objektív és demokratikus elvek mentén működő márkaépítési díjat hozzon létre és adjon át minden évben egy-egy iparági kategóriában.

A díjátadóra az immáron 18. alkalommal megrendezett  BrandFestival after partiján került sor.

Az értékelés első lépésként egy több száz FMCG, OTC és pénzügyi szolgáltató márkát tartalmazó listából a Gfk 100 fős ismertség-kedveltség mérésből a Brand Excellence kutatócsoport választotta ki a szektorok legismertebb és legkedveltebb márkáit. Az FMCG és OTC márkáknál a kutatócsoport figyelembe vette még az elmúlt két év penetráció, volumen- és a lojalitás változási adatokat is.

A végeredménynél a listák TOP 3 márkáinak eredményeit az elmúlt évek marketing teljesítményeivel súlyozta a szakmai zsűri.

A Gfk minden eseteben az adott iparág ágazati indexeihez viszonyítja a teljesítményt, amely így objektíven összehasonlíthatóvá válik. 

A díjazottak: 

360° Brand Excellence díj:

Pénzügyi szektor: OTP BANK
OTC: BÉRES
FMCG: FANTA

Online Brand Excellence díj:
Generali Biztosító

Online  Brand Excellence különdíj:
Budapest Bank 

A szakmai zsűri tagjai:

Dr. Fazekas Ildikó főtitkár, Önszabályozó Reklám Testület
Oláh Alexandra digitális vezető, Republic Group
Dr. László Géza igazgató, Superbrands Magyarország
Dr. Berkes Péter szakmai igazgató, BrandFestival®
Vágvölgy Mihály managing partner, DeepInsight
PappVáry Árpád PhD. Budapest Metropolitan Egyetem Dékán, Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar Szakvezető, Kereskedelem és marketing szak;
Göbölyösné Mátrahegyi Anna kiadóvezető, médiapiac Kft.
Turcsán Tünde Commercial Director CPS, Gfk

(onBRANDS)