KÜLÖNLEGES KARÁCSONYI AJÁNDÉKKAL KÉSZÜL AZ UNICUM

Az Unicum számára a kezdetektől fontosak a családi értékek és a generációk közös munkája.

Szeretteink támogatása és megbecsülése erőt ad a mindennapok nehézségeihez. Ennek az odaadásnak a méltóképpen való meghálálásában szeretne segíteni idén karácsonykor az Unicum: egy olyan limitált és egyedi Unicum díszdobozzal, amelyet a szeretett személlyel közös fotó díszíthet.

A kampány során olyan ismert és elismert párosokkal dolgozik együtt a vállalat, mint

Wossala Rozina és Kánya Kata, illetve

Marsalkó Dávid és Marsalkó Péter.

Mi lehetne nagyobb siker, mint szeretteink és hozzátartozóink elismerése? Az ő véleményük és iránymutatásuk miattuk lettünk azok, akik.

Az Unicum számára a kezdetektől fontosak a családi értékek és a generációk közös munkája,

ezért mindig olyan példaképekkel működik együtt, akik számára ez ugyanolyan meghatározó szereppel bír.

Az idei karácsonyi kampány középpontjába is a családi értékek kerültek: most bárki rákerülhet szerettével a márka egyedi Unicum díszdobozaira. 100 szerencsés – aki november 30-ig feltölti fotóját a karacsony.unicum.hu weboldalra – megnyerheti személyre szabott, egyedi díszdobozát.

Aki azonban biztosra szeretne menni, annak december 14-én és 15-én személyesen is lehetősége lesz megvásárolni azt a budapesti Zwack Mintaboltban.

„A család az, ahonnan az alapvető értékrendünket megkapjuk, ahonnan elindulunk, és ide is térünk vissza az igazán fontos pillanatokban. Ezért tartjuk fontosnak, hogy a mindennapok során is ápoljuk ezeket a kötelékeket, az ünnepek alatt pedig különös figyelmet szenteljünk nekik.” – mondta Zwack Izabella a vállalat karácsonyi kampánya kapcsán.

„A családunk számára kiemelten fontos a karácsony és a mostani időszakban középpontba állított értékek. Örülünk, hogy olyan emberekkel dolgozhatunk ismét együtt, akikre felnézünk” – tette hozzá Zwack Sándor.

„A rengeteg teendő miatt sokszor nehéz összehozni egy tartalmas találkozót a családdal, de igyekszem minél gyakrabban lehetőséget találni arra, hogy együtt lehessünk. Nagyon sokat köszönhetek a szüleimnek, és próbálom meghálálni nekik, hogy támogattak a pályámon.” – mondta Marsalkó Dávid, a Halott Pénz zenekar frontembere.  „Büszke vagyok a fiamra, és tudom, hogy ő is büszke rám” – tette hozzá Dávid fotóművész édesapja, Marsalkó Péter.

A másik páros, Wossala Rozina műsorvezető és édesanyja, Kánya Kata is izgatottan várták a kampány indulását: „Még nem volt rá példa korábban, hogy így dolgozzunk együtt. Külön öröm, hogy ezt egy olyan kampányban tehettük meg, aminek a középpontjában a számunkra is fontos családi értékeket állították.”

Az idei kampányra az Unicum három kisfilmmel készült, amiben a két páros

és Zwack Sándor mesél a családról és annak fontosságáról – úgy, ahogyan korábban még nem hallhattuk őket.

Aki pedig szeretne többet megtudni róluk és a márkáról, az december 14-én és 15-én jobban megismerheti őket a mára már hagyománynak számító exkluzív lepárló- és pincetúrán a Soroksári úti Zwack Múzeum és Látogatóközpontban.
(onBRANDS)