OLVASÁSRA BUZDÍT A MCDONALD’S

Cressida Cowell írónő 12 kötetes exkluzív könyvsorozatot írt a McDonald’s éttermek kis vendégei számára.

Az idei kampányban a McDonald’s a modern gyermekirodalom egyik legnagyobb alakjával, az „Így neveld a sárkányodat” történetek brit szerzőjével, Cressida Cowell-lel fogott össze. 

A családok kitüntetett szerephez jutnak a McDonald’s globális Scale for Good stratégiájában, melynek célja, hogy az étteremlánc a méretét, a márka ismertségét és ebből fakadó lehetőségeit kihasználva segítsen elő pozitív változásokat. A Happy Meal menüt mind kínálatában, mind pedig az adagok megállapításában a kicsik táplálkozási igényeinek megfelelően fejlesztik. A menüválaszték 2018 májusában egy új, negyedik elemmel bővült. A népszerű hazai gyümölcspüré 100 százalékban természetes összetevőkből, gondosan válogatott gyümölcsökből készül.

A könyves kampány jól illeszkedik a McDonald’s vállalásaihoz,

hiszen a vállalat a megfelelő szellemi táplálékot ugyanolyan fontosnak tartja, mint a tálcára kerülő termékek minőségét.

Magyarországon 2012-ben indult el a Globális McDonald’s olvasást népszerűsítő aktivitása. Ennek részeként évente 1 alkalommal ismeretterjesztő gyermekkönyvek kerültek a Happy Meal menükbe, a játékok helyett. 2014-ben megjelent a hazai fejlesztésű „Dóri és Marci nyomoz” című kötet, amelyből 240 ezer talált gazdára. 2016-ban – ismert és pályakezdő – fiatal színészek Csukás István meséiből olvastak fel országos roadshow keretében a McDonald’s éttermekben.

A most megújult ajánlatban nyolchetente a játékok mellett a sorozat két-két új kötetével, így összesen 12 könyvvel találkozhatnak a Happy Meal menüt választók. A vállalat nem titkolt célja, hogy

a kedves és szórakoztató történeteken keresztül a gyerekek megismerhessék az olvasás örömét,

így segítve, hogy az a családi együttlét egyik formájává, és végső soron egy életen át tartó szokássá, szenvedéllyé váljon.

A McDonald’s számára írt sorozatot az a Cressida Cowell írónő jegyzi, akinek neve elsősorban az „Így neveld a sárkányodat” című könyv- és animációs filmsorozat kapcsán lehet ismerős. Az írónő népszerű könyveivel számos irodalmi díjat begyűjthetett, sőt a hamarosan háromrészesre bővülő filmtörténet első epizódját Oscar-díjra is jelölték. Cowell az írás mellett, világszerte aktívan kampányol azért, hogy minél több gyerek szeresse meg az olvasást és fedezze fel a könyvek nyújtotta kalandokat.
(onBRANDS)