ÚJ MARKETINGIGAZGATÓ A MIKROCREDIT VEZETŐSÉGÉBEN

Feladata a marketingstratégia kialakítása és a hitelpiaci szegmensben betöltött szerepük erősítése.

Dudás Krisztina marketingigazgatóként folytatja pályáját a MikroCredit vezetőségében.

A szakember jelentős tapasztalattal rendelkezik nemzetközi pénzintézetek üzleti növekedésének és ismertség-növelésének területén, továbbá számos stratégiai váltást is sikeresen irányított. A MikroCreditet megelőzően

öt éven át a Provident marketingigazgatói pozícióját töltötte be.

Krisztina szakmai feladatain túl aktív szerepet tölt be a hazai szakmai életben a Reklámszövetség elnökségi tagjaként, a Magyar Marketing Szövetség Döntéshozók Klubjának alapító tagjaként, valamint a MMSZ által áprilisban indított Digital Masters program mentoraként.

„Örülök, hogy a személyi hitelezés piacán egy olyan fintech céghez csatlakozhattam, amely a pénzügyi vállalkozások között elsőként kínált egyedülálló end to end online hitelkonstrukciót a magyar piacon. A folyamatosan fejlődő MikroCredit termékei és növekvő ügyfélköre a változó szabályozási környezetben olyan kihívásokat tartogat számomra, amely sok éves szakmai tapasztalattal a hátam mögött is izgalmas, új feladatnak ígérkezik.”- mondta el Dudás Krisztina az érkezése kapcsán.

Sárközi Zoltán, a MikroCredit vezérigazgatója kiemelte: „Biztos vagyok benne, hogy Krisztina személyében dinamikusan fejlődő vállalatunk olyan marketing szakemberre talált, aki tudásával, szakmai tapasztalatával nem csak hiteltermékeink sikerességéhez járul hozzá, de lendületességével, szemléletével és a digitalizáció iránti elkötelezettségével a csapatunkba is új színt hoz.”
( onBRANDS )