PARTNERSÉGRE LÉP A DISCOVERY ÉS A YOUTUBE

A Discovery tényszerű szórakoztató csatornái elérhetők lesznek a YouTube streamingszolgáltatásának előfizetői számára élőben és on-demand.

A Discovery Channel, a TLC, az Investigation Discovery, a Travel Channel, az Animal Planet, a HGTV, a Food Network és a MotorTrend már megtalálható a YouTube TV-n, az év végéig pedig elindul az OWN: Oprah Winfrey Network is.

A mostani megállapodás bővíti a YouTube TV tényszerű tartalmi és életmód kínálatát: a felhasználók online is láthatják a Discovery kilenc vezető csatornájának legjobb programjait. A YouTube TV előfizetői az élő adás mellett korlátlanul hozzáférhetnek a Discovery tartalmához a VOD szolgáltatáson keresztül – tárhelylimit nélkül használhatják a rögzítést (DVR), illetve a Discovery GO platformon keresztül megkapják a kilenc csatorna teljes könyvtárát, közel 50 000 műsort.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a partnerségnek köszönhetően rajongóink a YouTube TV-n keresztül is elérhetik szeretett csatornáikat, sztárjaikat és műsoraikat. Ez a megállapodás rávilágít arra, mekkora piaci érték nézőink szenvedélye és szeretete, és demonstrálja a YouTube TV elkötelezettségét is, hogy előfizetőiknek magas színvonalú tartalmat biztosítsanak.” – mondta Eric Phillips, a Discovery terjesztésért felelős elnöke.

„Előfizetőink egyik legfontosabb kérése volt, hogy a Discovery csatornák legyenek elérhetőek a YouTube TV-n. A YouTube TV-t azért indítottuk, hogy egyszerűen, modern módon tudjuk kínálni az élő televíziózás legjavát. Tovább fejlesztjük a kedvenc tévéműsorok megismerésének új élményét: a Discoveryvel kötött megállapodás egy lépés ezen az úton.” – mondta Lori Conkling, a YouTube TV partnerségekért felelős vezetője.

A Discovery a közönségarányt tekintve az Egyesült Államok harmadik legnagyobb médiavállalata, a női nézők körében pedig a vezető médiavállalat, a 25-54 éves korosztályban a teljes kábeles nézettség több mint 20%-áért felelős.
( onBRANDS )