A DISCOVERY AZ EDDIGI LEGNAGYOBB DIGITÁLIS OLIMPIÁRA KÉSZÜL

Az Eurosport bemutatta az olimpiai játékokhoz kötődő új márkaszpotját.

Emellett bejelentette, hogy a nyári játékokra az eddigi legteljesebb digitális kínálattal készül egész Európában.(Oroszország és Franciaország kivételével.) Az Eurosport a rekordnézettségű pjongcsangi téli olimpia tapasztalataira építve páratlan élményt nyújt: Tokió összes sportágának és sportolójának minden percét láthatjuk majd.

Az olimpia európai otthonaként az Eurosport az összes képernyőn – a televízión, videostreaming-szolgáltatásként, az interneten és a közösségi médiában – elérhetővé teszi az olimpiai játékokat a rajongók számára. Az Eurosport Player, Európa első számú sport-streamingszolgáltatása lesz az egyetlen hely, ahol a játékok minden percét és az összes sportolót láthatjuk majd élőben és on-demand tartalomként.

Minden pillanatot valós idejű digitális és közösségimédia-megjelenés egészít ki,

most először személyre szabott tartalmat kínálva a rajongók számára kedvenc sportágaikról és sportolóikról.

„Olimpiai utazásunk 2018-ban pjongcsangban kezdődött, ahol egyedülálló megközelítésünk rekordnézettséget és -elérést hozott az olimpiának Európa-szerte. A 2020-as tokiói olimpiára készülve ambícióink még nagyobbak. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a rajongóknak a leginnovatívabb és legmélyebb élményt nyújtó digitális olimpiai játékokat kínáljuk egész Európában, eddig még soha nem látott nagyságrendben. Még nagyobbak és bátrabbak leszünk, több embert érünk el még több képernyőn, és továbbra is egyedülállóan csak nálunk lesz látható majd az összes sportág és sportoló összes pillanata, így többek közt mind a 321 aranyérmet érő győzelem is. Az olimpiai játékok – különösen a jelenlegi globális geopolitikai környezetben – ismételten bebizonyítja, miért ez a világ legnagyobb, áttörő jelentőségű eseménye. Legyen valaki néző, rajongó, műsorszolgáltató vagy értékesítő, az olimpiai játékok mindenki számára továbbra is a globális együttlét egyik kevés igazi pillanata. A Discovery életre kelti azokat a történeteket, amelyek kulturális kapcsolatot teremtenek, és Európa-szerte szenvedélyes sportrajongók millióit vonja be.” – mondta JB Perrette, a Discovery International elnök-vezérigazgatója.

„A nyári olimpia továbbra is a legnagyobb show a Földön. Világszínvonalú szakértő csapatunkkal elmondjuk az igazán fontos történeteket, és úgy tápláljuk a nézők olimpia iránti szenvedélyét, ahogy eddig még soha. Díjnyertes, kiterjesztett valóságra épülő stúdiónk, az Eurosport Cube sikereit követően közvetítéseink során továbbra is élen járunk a legmodernebb technológia alkalmazásában annak érdekében, hogy még jobban növelni tudjuk a közönségünk elkötelezettségét.” – mondta Dave Schafer, a Discovery tartalomért és gyártásért felelős alelnöke.

Egy évvel az olimpia kezdete előtt az Eurosport bemutatta új márkaszpotját is, amely – egy promóciós kampány részeként –

az Eurosportot úgy pozícionálja, mint ahol egyedüliként lesz látható  az olimpia összes sportágának és sportolójának minden pillanata.

Az Eurosport olimpiára készített, jellegzetes manga stílus által inspirált kreatív arculatát tartalmazó szpot július 24-től augusztus 25-ig látható az Eurosport lineáris és digitális felületein, illetve közösségi média-platformjain. Az Eurosport hagyományos csatornaidentitását a One Year To Go felirat, illetve az olimpiai öt karika egészíti ki.

Az Eurosport csatornáin a nyári olimpiai sportágak több mint 70%-a látható. Az „Út a Tokióba” promóciós kampány az Eurosporton bemutatott összes olimpiai sportágra kiterjed majd, egészen a 2020. július 24-i tokiói megnyitóig.

A megnyitóig hátralévő évben a Discovery folyamatosan beszámol majd a Tokió 2020 olimpiával kapcsolatos terveiről, műsor- és tartalmi stratégiájáról, az élvonalbeli stúdió- és produkciós csúcstechnológiáról, valamint a teljes szakértői csapatról. Az olimpiai játékokkal kapcsolatos hírek egész évben a www.eurosport.hosszabbitas.hu és a www.eurosport.com/olympics oldalon érhetőek el.
( onBRANDS )