ÚJ ÜGYNÖKSÉGGEL A MERCEDES-BENZ HUNGÁRIA

Hosszú távra, kreatív tevékenységének és rendezvényeinek lebonyolítására keresett új ügynökséget a Mercedes-Benz Hungária.

A Mercedes-Benz kishaszongépjárművek, teherautók és vevőszolgálati üzletágak kommunikációjának, valamint az autómárka összes magyarországi eseményének megszervezését és lebonyolítását nyerte el kétkörös tender során a Human Telex Advertising & Event. A magyarországi leányvállalat hosszútávú szerződést kötött a reklámügynökséggel.

A brief egyrészt az új Mercedes-Benz V-osztály ATL-fókuszú bevezető kampányának adaptálására és a hozzá kapcsolódó bemutató esemény megtervezésére vonatkozott. Másrészt az idei Forma 1 Magyar Nagydíjhoz kapcsolódó, Mercedes-AMG Petronas Motorsport csapat és pilóták részvételével szervezett, kiemelt rendezvényekre kellett a pályázóknak ötleteket, megvalósítási terveket bemutatniuk.

„Formabontó ötletekkel és megoldásokkal szeretnénk fűszerezni a Mercedes megjelenéseit, a nyár során már több, különleges eseményen találkozhattak ezekkel a vendégek. A legfrissebb ezek közül a márka által támogatott, égbe emelt Mercedes-Benz EQC-val és LED-megoldásokkal kialakított Sziget VIP, amely lenyűgöző hatást nyújtott. Nagy energiát fektettünk ebbe, csak úgy, mint a tenderbe. Rendkívüli megtiszteltetés számunkra, hogy éppen idén, amikor 30 évesek lettünk, egy ilyen időtálló értékekkel bíró, prémium márka lépett be az ügyfeleink közé.” – emelte ki Hajnal Tamás, a Human Telex Advertising & Event ügyvezető igazgatója.

„A tender során alapvető célunk volt, hogy olyan ügynökséget találjunk, amely a lehető leginnovatívabb és nem feltétlen a megszokott megoldásokkal éri el a számunkra fontos különböző szegmenseket. Mindamellett, hogy a fenti kritériumoknak teljes mértékben megfelelt a Human Telex, a döntésbe résztvevő számos kolléga egyöntetű véleménye alapján a csapat emberi oldala is döntő tényező volt a kiválasztás során.” – mondta el Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing és PR igazgatója.
( onBRANDS )