ÚJ KAMPÁNNYAL SZÍNESÍTI AZ ŐSZT A REPUBLIC GROUP ÉS A STABILO

A kampány influencerek közreműködésével szeptember végéig tart.

A tollairól mindenki által ismert STABILO a szeptember végéig tartó kampányát a Republic Group segítségével álmodta meg és bonyolítja le.

„Célunk az idei point 88 promócióval egyrészt az volt, hogy a tűfilcek széles palettáját közelebb hozzuk a Z generációhoz, és ezzel együtt széles körben közvetítsük azt az életérzést is, amit a STABILO színes és sokoldalú márkaszemélyisége képvisel.” – nyilatkozta Pankotai-Háber Nikolett, a STABILO marketing managere.

A Republic Group digitális csapatának bővülése egyre több online kampányban való részvételt tesz lehetővé a reklámügynökség számára. Ennek egyik következő állomása a STABILO point 88 kampány, ahol a komplex digitális stratégia direkt és indirekt módon igyekszik megszólítani a 13-16 éves korosztályt. A kampány mind a social media felületeken, mind a Google jól ismert szolgáltatásaival és influencerek bevonásával az eladásösztönzésre fókuszál.

A márka vloggerekkel  ̶  Emci Beauty, Trunk Tomi DABLTY  ̶  több platformon is hirdeti a színes kollekciót. A kreatív koncepció a mostanában legmeghatározóbb tényezőre, a divatérzékenységre és a különlegesség fontosságára összpontosít.

A feladat igen komplex háttérelemzést igényelt, mivel

a mai fiatalok teljesen másképp kommunikálnak, és más online szokásokkal rendelkeznek,

mint az elődeik. E témában a magyar szakirodalom és a kutatások száma is elenyésző, de még külföldön is csak mostanában kezdték el elemezni a Z-generációt és annak viselkedési mechanizmusait.

„Egyrészt nagyon izgalmas feladat ehhez a korosztályhoz szólni az online térben, hiszen nagyon sokféleképpen tudjuk az üzenetünket eljuttatni hozzájuk aszerint, hogy épp milyen csatornán keresztül kommunikálunk. Más-más formátumokat kell használnunk, és eltérő célokat kell meghatároznunk a sikeresség méréséhez a social medián belül. Másrészről viszont nem egyszerű hosszú távon “ott maradni a fejekben” mert nagyon gyorsan és sok tartalmat fogyaszt ez a generáció.” – nyilatkozta Oláh Alexandra, a Republic Group digitális vezetője.

A digitális divízió térnyerése a reklámügynökségen belül rendkívül intenzív.  Oláh Alexandra irányítása alatt fél év alatt a duplájára nőtt a jelenleg is bővülő csapat létszáma.
( onBRANDS )