MAGYARORSZÁGON A NESTLÉ STARBUCKS AT HOME TERMÉKEK

Az új márka bevezetésnek köszönhetően a Nestlé világszerte megerősítette kávépiaci pozícióját.

A Nestlé a NESCAFÉ, a DOLCE GUSTO és NESPRESSO mellett az amerikai márkaóriás otthoni termékportfóliójának disztribúciójáért is felel. A magyarországi kiskereskedelmi és online forgalmazás szeptemberben indul, ezzel pedig a forgalmazó cég hazai befolyása is jelentősen növekszik.

A Nestlé és a STARBUCKS még 2018-ban kötött licencszerződést a nemzetközi kávéházlánc előregyártott termékeinek kizárólagos forgalmazására.

A két vállalat egy olyan közös termékportfóliót hozott létre, amellyel a jól ismert életérzés átléphet a kávéházak világának küszöbén és beköltözhet az otthonokba, irodákba. A termékek bevezetése, kis- és online kereskedelemben történő forgalmazása az elmúlt évben folyamatosan zajlott az egyes országokban, szeptembertől pedig hazánkba is elért.

„Nagyon izgalmas ez az időszak számunkra, hiszen a kávépiac egyik legmeghatározóbb szereplőjeként fő célunk, hogy a kávé szerelmeseinek minden helyzetre és pillanatra megfelelő élményt tudjunk nyújtani. A folyton megújuló NESCAFÉ, a prémium és kifinomult NESPRESSO és az amerikai életstílust és közvetlenséget képviselő STARBUCKS alkotta triumvirátussal most határozottan erre az útra léptünk.” – mondta el Pöll Viktória, a Nestlé Hungária brand managere.

A különböző kávéfogyasztási szokásoknak és kedvelt elkészítési módoknak megfelelve a portfólióban itthon három fajta kávé kerül a kiskereskedelem polcaira: NESPRESSO és NESCAFÉ Dolce Gusto-kompatibilis kávékapszulák, illetve szemes kávék.

Minden új terméknek a STARBUCKS kávéházaiból jól ismert magas minőségű, felelős eljárások alkalmazásával termesztett, etikus kereskedelemből származó 100%-ban arabica kávé az alapja. A különböző fajtájú kávék elkészítésében azonban van különbség, hiszen másfajta pörkölési technikával más-más aromát, testességet, ízt lehet belőlük kihozni. A kávébabok pörkölésében a márka eddigi kínálatához hasonlóan ebben a termékcsaládban is három profilt különböztet meg: a világos, a közepes és a sötét pörkölést.

Az amerikai kávézólánc rajongóira különösen jellemző a kíváncsiság, az innovációra való nyitottság, ők azok, akik mindig elsőként próbálják ki az újdonságokat.

A STARBUCKS at Home termékek bevezetésekor a termékek elérhetősége mellett elsődleges fontosságú lesz azok eladáshelyi megjelenítése, melynek célja, hogy a márka rajongói felismerjék és felidézzék a kávéházakból már ismert és kedvelt hangulatot. Annak érdekében, hogy minél előbb elérjen a termék elérhetőségének híre a célcsoporthoz, a Nestlé kommunikációs és marketingkampánnyal, kiemelt bolti jelenléttel és eladáshelyi aktivitásokkal támogatja a bevezetést.
( onBRANDS )