OFFICE BRANDING

Az irodán belüli márkaépítésről kutatnak Az Év Irodája verseny szervezői.

Közös online kutatásba kezdenek az idén 10 éves Az Év Irodája verseny és a HR Fest szervezői, melynek célja, hogy felmérje az irodán belüli márkaépítés (office branding) ismertségét a hazai munkáltatók körében.

A szervezők kiemelt feladatuknak tartják a hazai piaci szereplők közti információcsere, és az ebből fakadó fejlődési lehetőségek támogatását.

A cégek márkaépítésének fontos eszközévé vált az Office Branding, ez egyre lényegesebb a fiatalabb generációk munkahely-választásánál.

Az irodakultúra az elmúlt években hatalmas változáson ment keresztül. „Már nem csupán belsőépítészeti kérdés az, hogy miként nézzen ki a munkahelyünk, hiszen az iroda a vállalat munkáltatói márkájának szerves része lett. A leendő kollégák nagy érdeklődéssel nézik meg, hogy hová fognak bejárni minden nap. A munkahely közösségi helyszínné vált, ami egy életérzést, életstílust jelenít meg.” – mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája verseny főszervezője.

A kutatás szervezői valós képet szeretnének rajzolni a téma ismertségéről a magyar piacon, felhívni a figyelmet az Office Brandingben rejlő lehetőségekre, valamint összegyűjteni a legkiemelkedőbb HR gyakorlatokat, hogy ezzel biztosítsák a piaci szereplők fejlődését.

Az online kutatás 2019. szeptember 20-án indult, melynek eredményeit október 18-án, Az Év Irodája verseny enteriőr kiállításán, az OfficeXPO második napján fogják bemutatni.
( onBRANDS )