A 24.HU A VÁLASZTÁS NYERTESE

Döntő, az exkluzív információmorzsák leggyorsabb felkínálása.

Október 13-án és 14-én a 24.hu volt a leglátogatottabb hírportál a magyar piacon, a választások másnapján pedig közel 1 340 000 egyedi látogatóval történetének legmagasabb napi látogatottságát érte el.(Forrás: Gemius DKT, Rating, 2019. október 13-14., napi RU, 15+belföld)

Ez az eredmény nem csak ennek a két napnak köszönhető: a szerkesztőség már hónapokkal korábban megkezdte a munkát, majd szeptember elején elindult Csatatér aloldaluk, ahol mélyebben foglalkoztak a legizgalmasabbnak ígérkező politikai harcterekkel.

A választáshoz hasonló nagy jelentőségű esemény komoly előkészületeket igényel egy szerkesztőség életében, ilyenkor az újságíróktól a fejlesztőkig nagyon sok kolléga dolgozik azon, hogy

a beérkező adatokat a lehető leglátványosabban mutassák be, és segítsenek értelmezni az eredményeket.

A választásig több száz, a választás napján pedig sok tucatnyi cikkben és számos videós tartalomban dolgozták fel az országban zajló történéseket. A 24.hu kollégái nemcsak a szerkesztőségben ültek reggeltől késő éjszakáig, de járták a fővárost és az országot is, hogy első kézből értesüljenek az eseményekről.

Ugyancsak fontos lehet egy olyan napon, amikor szinte minden médium ugyanabból a forrásból, a Nemzeti Választási Iroda által kínált adatokból tud dolgozni, hogy melyik szereplő tud a leggyorsabb lenni az exkluzív információmorzsák felkínálásában, és a legpontosabb és lényeglátóbb az adatok értelmezésében.

A 24.hu stábja kifejezetten büszke arra, hogy úgy tűnik, sokak valós igényét találták el akkor, amikor desktop felületükön és mobil oldalukon is gyorsan működő és könnyen használható, településszinten kereshető térképeket készítettek a folyamatosan frissülő adatokról. Kevés olyan pillanat van az életben, amikor állampolgárok nagy tömegei óriási adatbázisokat szeretnének könnyen értelmezhető formában és gyorsan áttekinteni, a választások viszont ilyen alkalomnak számítanak. A számok azt mutatják, hogy vasárnap ebben is, és az adatok értelmezésében, a levonható tanulságok feltárásában is sikerült kiszolgálni őket. Az olvasók elégedettségét mutatja, hogy még a választások másnapján is visszatértek tájékozódni, így ezen a napon 157 ezer egyedi látogatóval előzték meg a második legnagyobb látogatottságot elérő konkurens platformot.
( onBRANDS )