AZ ACG AZ ÉV ÜGYNÖKSÉGE AZ EFFIE-N

Az ACG a Platina Effie-t is elvitte.

12 elismerést gyűjtött be az ACG a marketing Oscar-díjának is nevezett Effie budapesti gáláján.

A reklámügynökség nyerte a legértékesebb Platina Effie-t és Az Év Ügynöksége díjat is.

A gálaesten olyan ügyfelek számára készült kampányokat díjazott a zsűri, mint a Heineken, az Ökumenikus Segélyszervezet, az E.ON, az AbbVie, és a Pfizer.

Az ACG idén 9 ügyfelének 16 kampányával indult a világ több mint 50 országában megrendezett reklámhatékonysági verseny hazai fordulóján. A közel 100 hazai marketingkommunikációs szakember által zsűrizett versenyen az ACG 16 nevezéséből 10 került shortlistre, és végül 1 Platina, 2 Arany, 1 Bronz és 7 Finalista Effie-vel tért haza.

Az idei évben újdonságként a Platina Effie odaítéléséről külön szakmai bíráló bizottság döntött, akik a kiemelkedő pontszámot elérő nevezések közül határozták meg a győztest, a leghatékonyabbnak ítélt marketingkommunikációs kampányt. Az ő döntésük alapján

a Platina Effie-t az ACG a Publicis/Starcom, a Bistro és az Uniomedia „Soproni – Ami közös bennünk” kampánya nyerte.

A zsűri emellett 1-1 Arany Effie-vel díjazta a reklámügynökség Soproni – Ami közös bennünk (HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.) és a Dolls of Abused Souls (Magyar Ökumenikus Segélyszervezet) kampányát, a Soproni APA kampány (HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.) pedig Bronz elismerést kapott. Emellett 7 Finalista díjat is hazavihetett az ACG, amelyeket a shortlistre került kampányokért kaptak.

„Büszke vagyok rá, hogy a rangos elismeréseket olyan ügyfeleinkkel közösen értük el, akikkel már hosszú évek óta együtt dolgozunk. Sokat teszünk érte, hogy a nagy múltra visszatekintő partnerség ne járjon együtt a kreatív energiák kifáradásával, sőt, képesek legyünk mindig friss utakra lépni ügyfeleinkkel. A Soproni – Ami közös bennünk kampányával elnyert Platina Effie is bizonyítja, hogy egy összeszokott és kölcsönösen inspiráló ügyfél-ügynökségi kapcsolatban a legkomplexebb kihívásokra is meg lehet találni a legjobb választ.” – mondta Blaskó Nikolett, az ACG ügyvezetője.

„Óriási utat járt be az ACG az elmúlt 15 évben, nem ez az első kiemelkedő elismerés az ügynökségünk történetében. Mégis nagyon fontos az idei díj, hiszen azt a visszajelzést kaptunk általa a szakmától, hogy bár folyamatosan szembenézünk újabb és újabb kihívásokkal, csapatunkkal képesek vagyunk az akadályokat legyőzni, és ugyanazt a minőséget szállítani ügyfeleinknek, amit az ACG-től már megszokhattak. Az elismerésért hálával tartozunk ügyfeleinknek is, akiknek hosszú távú bizalma a legnagyobb érték számunkra.” – tette hozzá az ügyvezető.

Az ACG díjai a 2019-es Effie-n:

  • Platina Effie:
  •  Soproni – Ami közös bennünk – HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.

  • Arany Effie:
  • Soproni – Ami közös bennünk – HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. 
  • Magyar Ökumenikus Segélyszervezet Dolls of Abused Souls – Magyar Ökumenikus Segélyszervezet
  • Bronz Effie:
  • Soproni APA – HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.

  • Finalist Effie:
  • Soproni APA – HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
  • Soproni – Ami közös bennünk – HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. 
  • Heineken 0.0 HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt.
  • Hepatitis C – A teszt  AbbVie
  • Centrum Gumivitamin – Pfizer Kft.
  • E.ON Blinkee – E.ON Hungária Zrt.
  • E.ON Mozdulj.on – E.ON Hungária Zrt.

( onBRANDS )