EGYSÉGES LOGÓT ÉS FELIRATOT KAPNAK A REEBOK TERMÉKEK

A vizuális elemek a márka karakterét, a divat és fitness ötvözését fémjelzik.

A Reebok 2020-tól egységesíti vizuális identitását és legismertebb Vector logóját, valamint a “drop-R” feliratot használja termékein.

Az új elemek a márka összes sport- és lifestyle termékén megjelennek, beleértve a ruhákat, cipőket és kiegészítőket.

Az első, új Vector emblémás kollekció darabjai már ebben a hónapban megérkeznek. Az újítás a márka gazdag örökségét kapcsolja össze a brand előtt álló izgalmas jövővel.

„A Reebok küldetése a sport- és divatvilág ötvözése minden projektjében. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy termékeink ezt a különleges összefonódást tükrözzék. E célkitűzést mentén döntöttünk az új logóhasználat mellett, amely tovább segíti a performance és lifestyle termékvonalaink közötti határok elmosását.”  – nyilatkozta Matt O’Toole, a Reebok elnöke.

„A Vector logót a Reebok több mint ötven éve megalkotott ikonikus dizájnja mentén alkottuk meg. Ez az impozáns és dinamikus embléma a márka legmeghatározóbb kulturális pillanatait idézi fel.” – mondta Karen Reuther, a Reebok Creative Direction alelnöke.

A Vector logót 1992-es bemutatása óta a brand számos formában használta, legutóbb a Reebok heritage és lifestyle termékein. Az átdolgozott márkajelzés az eredeti modernizált, kifinomultabb változata. A 2011-ben debütált Reebok Delta logótól sem kell elbúcsúznunk, hiszen egyes termékeken, így a CrossFit és UFC felszereléseken továbbra is használatban marad.

A Facebook is éppen az elkövetkező hetekben tervezi használni az új emblémáját a termékeken és a marketing anyagokon.
( onBRANDS )