E-KERESKEDELEM KATEGÓRIÁBAN AZ ÉV HONLAPJA DÍJAT A DIEGO NYERTE EL

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 20. alkalommal hirdette meg a digitális megmérettetést.

A szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat, appokat, hungarikum márkák weboldalait és a legjobb digitális és technológiai megoldásokat várta.

Idei évben a DIEGO kétszeres díjazott lett,

E-kereskedelem kategóriában megnyerte az Év Honlapja címet,

kereskedelem kategóriában pedig Minőségi díjjal jutalmazták. A közönségszavazáson pedig 331 pályázó közül az 5. helyen végzett, a diego.hu egyedüli webáruházként került be a TOP5-be.

„Első és legfontosabb, hogy az oldal egy globális változáson esett át, ez nagyon érzékelhető új arculatában, új felépítésében és modern stílusában. A színek kiváló összhangban vannak az oldal struktúrájával és az arculat színeivel. A főoldal azonnal átadja a kulcsüzenetet, tehát érvényesül a 2 másodpercünk van a vásárlót meggyőzni elve. Modern, naprakész, informatív. Teljes bizonyossággal megérdemlik Az Év Honlapja Díjat E-Kereskedelem kategóriában!” – áll a zsűri értékelésében.

„A webáruházunkat közel 1,5 évvel ezelőtt kezdtük el fejleszteni, hosszú út első lépését tettük meg és nagyon sok megoldandó feladat áll még előttünk. Belépésünk az e-kereskedelmi piacra határozott és erőteljes lett, amit ez a díj is visszaigazol” – hangsúlyozta Gesztesi Gábor marketing igazgató.
( onBRANDS )