A VÁLTOZÁSOKKAL SZEMBE KELL NÉZNI

A fogyasztók továbbra is újragondolják költési szokásaikat.

Erről szólt az onBRANDS, “EZ A BRANDING 2025 – CHANGE THE GAME! nap is, hogy lesznek, akik látják és értik a történéseket, és lesznek, akik azon tűnődnek, hogy mi történik és lemaradnak.

Elképesztő mennyiségű, minőségű és sebességű VÁLTOZÁS történik körülöttünk, velünk. Ezért egy adott márkát csak egy adott pillanatban lévő KÖRNYEZETI, TÁRSADALMI, GAZDASÁGI, TECHNOLÓGIAI, GEOPOLITIKAI ÉS ÉRZELMI környezetben lehet értelmezni. Soha nem volt még fontosabb a márkákról, a márkát körülvevő dimenziókról, az egyének és márkák relevanciájáról, az alkalmazkodóképességük szükségességéről és sikerükről való gondolkodás, mint MOST!

Nem kivétel egyik iparág sem!

Ahogy a divatipar vezetői a 2026-os évre tekintenek, egy alapvetően új valósággal szembesülnek. 

A fogyasztók továbbra is újragondolják költési szokásaikat:

az értéket keresik, és egyre nagyobb részét fordítják más célokra, például saját egészségükre és jóllétükre.

Eközben a mesterséges intelligencia gyors térnyerése miatt a divatipari vezetőknek egy folyamatosan változó technológiai környezetben kell eligazodniuk.

Azok a rugalmas márkák kerülhetnek ki győztesként, amelyek gyorsan képesek alkalmazkodni. Ahhoz, hogy a vállalatok ki tudják aknázni ezt a technológiai változást, újra kell tervezniük folyamataikat, és versenyezniük kell az MI-tehetségekért – gyakran a divatiparon kívülről toborozva -, miközben meg kell őrizniük azt a kreativitást, amely a divat lényegét adja.

A vezetőknek el kell mozdulniuk…

Bővebben ITT olvashatod!