A COCA-COLA MEGVÁSÁROLJA A COSTA KÁVÉZÓLÁNCOT A WHITBREAD-TŐL

A Coca-Cola ebben a szegmensben eddig még nem rendelkezett globális márkanévvel.

A Whitbread tervei között szerepelt Costa , de azt állították, hogy a Coca-Cola megállapodás sokkal magasabb árat ajánlott számukra. -írja a The Guardian.

A Whitbread részvényei közel 20% -kal emelkedtek, és több mint 1 milliárd fontot emeltek a csoport tőzsdei értékén, mivel az elemzők szerint az ár ( 5,1 milliárd dollár )lényegesen magasabb volt a vártnál. Alison Brittain vezérigazgató szerint az értékesítés lehetővé tenné a vállalat számára, hogy a Premier Inn-re összpontosítson.

A Whitbread 1995-ben szerezte meg a Costa-t, 19 millió fontért amikor 39 üzlete volt. A cég most több mint 2400 üzletettel rendelkezik az Egyesült Királyságban, és a tengerentúli terjeszkedésre is vállalkozik.

“A forró italok az összes üdítőital néhány szegmensének egyike, ahol a Coca-Cola nem rendelkezik globális márkanévvel. A Costa egy erős kávén keresztül hozzáférést biztosít ehhez a piachoz. ” – mondta a Coca-Cola vezérigazgatója, James Quincey.
(ONBRAND)