A XIAOMI ÉS MEIZU MÁRKÁK KOMMUNIKÁCIÓJÁN DOLGOZHAT A BE SOCIAL

A megbízás kiterjed a Facebook, Instagram és YouTube csatornák kezelésére, tartalmak előállítására, illetve közösségi média stratégia felépítésére.

Okostelefonokról és szórakoztató elektronikai eszközökről kommunikálhat a közösségi médiában a Be Social. A Xiaomi és a Meizu magyarországi forgalmazója bízta meg a közösségi média ügynökséget, hogy júliustól lássa el a márkákhoz kapcsolódó digitális kommunikációs feladatokat.

A megbízás kiterjed a Facebook, Instagram és YouTube csatornák kezelésére, tartalmak előállítására, illetve közösségi média stratégia felépítésére. A forgalmazó WayteQ Europe korábban nem dolgozott együtt ügynökséggel, így ez az együttműködés mindenképpen újdonságot hoz majd a márkák kommunikációjába.

„Napi munkánkhoz szorosan kötődnek a digitális eszközök, ezért különösen örülünk, hogy ilyen márkák kommunikációjában részt vehetünk. Különösen megtisztelő, hogy a közösségi marketing feladatok mellett a Xiaomi márka új weboldalának kialakítását is elvégezhettük, amelyet hamarosan élesben is megtekinthetnek a márka rajongói” – mondta a közös munkáról Joanelli Tamás, a Be Social ügyvezető igazgatója.

„Az üzletnyitással párhuzamosan úgy gondoltuk, elérkezett az idő, hogy a két márkánk közösségi kommunikációját profi ügynökség kezébe adjuk. A Be Social segítségével szeretnénk a márka iránt elkötelezett felhasználók számára egy aktív, együttműködő közösséget létrehozni, nem csak a Facebookon, hanem egyéb közösségi oldalakon is.”  – fogalmazott Bánás Kornél, a WayteQ Europe kereskedelmi vezetője.
(ONBRAND)