„A márka hazai erősítését célzó, hosszú távra szóló együttműködésre olyan ügynökséget kerestünk, ahol egyrészt egy kézben tudhatjuk a kutatást, a tervezést, a kivitelezést és a nyomon követést – legyen szó akár online, akár offline eszközökről, másrészt ugyanazt a haladó szemléletet, naprakészséget és igényességet várjuk el a közös munka során, amit maga a Sixt is képvisel.” – nyilatkozta Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője.
A Sixt 1999-ben lépett a magyar piacra, a franchise jogok tulajdonosa pedig azóta is a Wallis-csoport. A cég a kezdetekben elsősorban a Magyarországra beutazó üzletemberek bérautó igényeit szolgálta ki. Az autókölcsönző első irodája a Ferihegyi Repülőtéren nyílt meg, a rövid távú flotta 30 személyautóból állt. Mára azonban már mintegy 600 bérautóból álló flottával büszkélkedhet a magyarországi Sixt, ami a nyári csúcsszezonban a 900-at is eléri.
„A közös munka célja a Sixt Magyarország potenciális ügyfeleinek mérhetően hatékonyabb megszólítása és a márkaismertség erősítése, a Sixttől már megszokott egyéni és sokszor meglepő kreatív koncepciókra hangszerelve.” – mondta el Misinszki Ákos, az Insomnia ügyvezetője.
(onBRAND)