AZ LG ÚJ OKOSTELEFON MODELLEKET MUTATOTT BE

Az LG Electronics (LG) a G7 One és a G7 Fit modellel a G7 okostelefon-széria két újabb izgalmas tagját mutatja be a 2018-as berlini IFA szakkiállításon.

Napjainkban sok fogyasztó érdeklődik a korábbi zászlóshajó okostelefonok iránt, mert gyakran jobb vételnek tekintik azokat a legújabb középkategóriás modelleknél. Ezek a felhasználók egyrészt nem elégednek meg a középszerű megoldásokkal, de a felsőkategóriás telefonok olyan funkcióiért sem akarnak plusz pénzt kiadni, amelyeket egyébként nem használnának.

Éppen ezért kihívást jelent megtalálni az elképzeléseikkel leginkább egyező okostelefont.

LG G7 One

A G7 One az LG első olyan okostelefonja, amely ötvözi a vállalat okostelefon-fejlesztések terén elért eredményeit és a Google szakértelmét a legújabb mobil operációs rendszerek innovációjában. Az LG G7 One-t úgy tervezték, hogy az egyik legsokoldalúbb Android One okostelefon legyen a piacon.

Az LG G7 One Android 8.1 Oreo rendszert kapott, és tartalmazza azokat a legújabb, nélkülözhetetlen alkalmazásokat, amelyek a gördülékeny és gyors okostelefon-használathoz kellenek. A telefon optimalizálja a háttérben futó alkalmazások működését, és az akkumulátoridő maximalizálása érdekében csak a legfontosabb programokat hagyja futni. A felhasználók a telefon oldalán található dedikált mesterségesintelligencia-gomb megnyomásával kényelmesen hozzáférhetnek a Google asszisztens szolgáltatásaihoz. Az LG első Android One telefonja rendszeres biztonsági frissítéseket kap a Google Play Protect programon keresztül.

Egyre több fogyasztó elsősorban okostelefonon hallgat zenét vagy néz filmet.

LG G7 Fit

Az LG G7 Fit okostelefont úgy tervezték, hogy betöltse a középkategóriás és a zászlóshajó modellek közti űrt — a készülék tulajdonságai és teljesítménye alapján kiemelkedőt nyújt, és az LG G7 ThinQ-ban bemutatott funkciók és fejlesztések is belekerültek. Az LG G7 ThinQ-hoz hasonlóan a G7 Fit is prémium és intelligens funkciókkal érkezik.

“Az LG G7 One-t és az LG G7 Fit-et úgy terveztük, hogy a fogyasztók minél szélesebb köre számára tegyünk elérhetővé olyan okostelefonokat, amelyek a zászlóshajókra jellemző, a használat során már bizonyított funkciókkal rendelkeznek. Az okostelefon-ökoszisztéma egyre érettebb, így már nem elég csupán prémium, illetve középkategóriás telefonokat kínálni, hiszen a kettő közti szegmensre is növekvő igény mutatkozik.” – mondta Ha Jeung-uk, az LG Electronics mobilkommunikációs divíziójának szenior alelnöke.
(onBRAND)