Ráadásul kettőt is, a régiónk egyik legrangosabb reklámfesztiválján, a Golden Drum-on, Szlovéniában. Az október 19-ei gálán aranyat vehettek át az Audinak készített rádióreklámukért, az Audi studioért, és az ügynökség kreatív párosa lett a Young Drummers verseny első helyezettje.
Szász Dániel szövegíró és Szabó Sándor art director munkáját 172 nemzetközi pályamű közül találta a legjobbnak a zsűri.Idén a 30 alatti fiatal művészeknek szóló Young Drummers pályázat feladata az volt, hogy a résztvevők a szlovén kisvárost, Pirant népszerűsítő posztert készítsenek “Piran – Tartini városa” szlogennel.
A győztes poszter alkotóját Piran városa 3000 eurós díjban részesíti, valamint egyszeri belépést biztosít számára a 2019-es Golden Drum Fesztiválra és Piran egy évig az ő munkájukat használja a város reklámozására.
Szász Dániel és Szabó Sándor idén érkeztek a Café Communications kreatív csapatához,
és a kezdetektől fogva együtt dolgoznak a különböző megbízásokon.
A nyertes pályamű: Minél többet jársz körbe, annál többet látsz. Tölts több időt Piran-nal.
Az ötlet
Piran az Istria csodás, festői, mediterrán vidéke, amelyről számtalan történet és fotó létezik. Ez a város a szerelem városa, rengeteg érzelem szövi át és végtelen mesék fűződnek hozzá. De ha fel akarod fedezni Piran titkait, akkor rá kell szánni az időt, és el kell tölteni néhány napot ott, nem csak néhány órát, ahogy az emberek általában teszik.
Kivitelezés
Annak alátámasztásaként, hogy megmutassuk, a rááldozott idő nélkül nem lehet felfedezni Piran-t, egy régi játékot vettünk elő. Ebben az összes kis mezőt a helyére kell rakni, hogy lássuk a teljes képet. Ez a játék szimbolizálja az időt, amire szükség van, hogy felfedezzük a várost.
Megvalósítás
A LARA, a felhasználók számára ingyenesen letölthető, kiterjesztett valóság alkalmazás segítségével az emberek új módon fedezhetik fel Piran-t, úgy, ha megoldják a rejtvényt.(onBRANDS)