A WIZZ AIR ÚJ POGGYÁSZ-SZABÁLYZATOT VEZET BE

A rövidebb utazások következményeként a WIZZ utasai könnyű, praktikus csomaggal repülnek.

A légitársaság történeti adatai szerint évente több mint 10 000 járatot érint poggyászhoz kapcsolódó késés. Az is kimutatható az adatokból, hogy az elmúlt öt év során az egyes úti célokon eltöltött idő hossza folyamatosan csökken, és

mára minden harmadik WIZZ utazó három vagy kevesebb napos utat foglal.

A rövidebb utazások következményeként a WIZZ utasai könnyű, praktikus csomaggal repülnek. Az utasok egyharmada vásárolt feladott poggyászt, és hétből átlagosan mindössze egy utas választotta a fedélzetre is felvihető kézipoggyászt.

2018. november 1-től kezdődően minden utas felvihet a fedélzetre egy darab ingyenes kézipoggyászt (legfeljebb 40x30x20 cm), míg az elsőbbségi szolgáltatást (WIZZ Priority) megvásároló utasok egy további fedélzeti kézipoggyászt (legfeljebb 55x40x23 cm) is felvihetnek magukkal. Az utasok visszajelzései alapján és a megváltozott utazási szokásokhoz igazodva a Wizz Air bevezeti a 10 kg súlyú feladott poggyászt 7 eurótól történő induló áron.

Johan Eidhagen, a Wizz Air marketingigazgatója elmondta: “Az utasok szabadon választható termékeket akarnak, ezen alapul a Wizz Air által is alkalmazott ultradiszkont modell. A lehető legalacsonyabb viteldíjakat akarjuk kínálni utasainknak, átlátható árazás mellett. Azáltal, hogy termékeinket, szolgáltatásainkat függetlenítjük egymástól, a Wizz Air demokratikussá teszi a repülést és lehetővé teszi, hogy az utas csak azért fizessen, amit igénybe vesz.”

A Wizz Air arra biztatja utasait, hogy válasszák a praktikus csomagolást és vásárolják meg a WIZZ Priority szolgáltatást, ami tartalmazza az ingyenes kézipoggyászt (40x30x20 cm), egy további fedélzeti kézipoggyászt (55x40x23 cm), az elsőbbségi utasfelvételt és az elsőbbségi beszállást – mindezt akár 5 euróért.

Az október 10. előtt foglalt, 2018. november 1. utáni időszakra szóló WIZZ Priority nélküli foglalásokhoz a Wizz Air díjmentesen hozzáad egy 10 kg-os feladott poggyászt, míg a szintén korábban foglalt és november 1. utáni időszakra szóló, de feladott poggyászt tartalmazó foglalásokhoz díjmentesen WIZZ Priority szolgáltatást ad a légitársaság.

A Wizz Air bízik benne, hogy az átlátható és tiszta megközelítéssel kialakított poggyász-szabályzat hozzájárul a kényelmesebb és gyorsabb beszálláshoz, a jobb utazási élményhez és egyúttal a járatok indulásának még nagyobb arányú pontosságához.
(onBRANDS)