A lassított felvételekből táplálkozó videó tematikájában és hangulatában a nosztalgikus, házias, magyaros konyhára koncentrál, míg technikailag a legújabb videós trendeket követi.
Közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptek, strukturált, kategorizált formában, dietetikusok és egyéb szakértők által szerkesztett magazintartalmak, saját gyártású receptvideók, valamint a fiatal, városi “gasztrománokhoz” szóló ízHUSZÁR magazin – röviden-tömören ez a Nosalty.
A weboldalon jelenleg több mint 61.280 recept közül lehet válogatni,
amiből az eddigi legnépszerűbb a legegyszerűbb muffin (1.635.452 megtekintés), a legolvasottabb cikk pedig a 14 filléres egytálétel, amiből kétszer fogsz szedni (1.242.992 megtekintés).
A Facebook oldal 2009-es indulása óta közel 90.000 poszt, köztük több mint 2000 saját gyártású videó ment ki a Nosalty Facebook oldalára. Az itt megosztott videók közül a leveles tésztás hot dog a legnézettebb 7.715.421 megtekintéssel, a legtöbb megosztást (56.973) elérő poszt a vasárnapi ebédre is tökéletes sajtos-tejfölös tepsis karaj, a legkedveltebb poszt pedig a magyarok egyik nagy kedvence, a csülök pékné módra (21.966 lájk).
Az egymilliós Facebook-követőtáborhoz elérkezve készült el a Nosalty új image-videója is.
“Tematikájában és hangulatában a nosztalgikus, házias, magyaros konyhát elevenítettük meg, miközben kivitelezésében a legújabb rövidfilmes trendeket tartottuk szem előtt. A tradicionális, hagyományőrző ételek megjelenítése a modern, előremutató képi világgal keveredve sajátos atmoszférát teremt. A kisfilmet egyébként a Nosalty videósai, Bodor Tamás, Réthly Dávid és Rosanics Petra készítették és három rövid verziót is vágtak belőle, ami mostantól a Nosalty recept-, és egyéb szórakoztató videós tartalmainak outrójaként fog visszaköszönni.” – mesélte Hering András, a Nosalty főszerkesztője.
(onBRANDS)