A UPC regionális insight csapatából érkező szakember feladata egy új ügyfélkapcsolati csapat felépítése lesz, amely a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki a vállalat hazai és regionális ügyfeleit, a már meglévő négy ügyfélkapcsolati csapat munkájával összhangban.
“Számos tervvel, nagy örömmel vágok bele az új csapat felépítésébe. Izgatottan várom, hogy a legújabb módszerek, technikák felhasználásával támogathassuk a Kantar Millward Brown bővülő ügyfélportfóliójában szereplő márkákat.” – mondta el Szabó Valéria a kinevezése kapcsán.
Virágh Miklós, a Kantar Millward Brown magyarországi irodájának vezetője hozzátette: “Büszke vagyok, hogy Vali személyében újabb szaktekintély csatlakozott a teamhez. Új ügyfélkapcsolati csapatunk felépítése jól illeszkedik stratégiánkba, amely a testre szabott megoldásokra, márkáink hosszú távú előnyeinek kiaknázására, valamint az értékteremtésre fókuszál.”
Virágh Miklós szerint az iparág átalakulóban van:
a hagyományos kutatások kizárólagossága helyett egyre inkább a többféle adat és információ integrációjára kerül a hangsúly.
Így a kutatási technikákon felül az adott funkcionális terület, valamint az iparág ismerete kulcskérdéssé válik, éppen ezért a márka- és kommunikációspecialista vállalat ezen a területen is folyamatosan mélyíti tudását, bővíti eszközkészletét és megoldásait. A kutatócég az új trenddel összhangban alakította ki legújabb, legkorszerűbb technológiákkal felszerelt fókusztermét is, amely nem csak a hagyományos fókuszcsoportok elvárásait szolgálja ki, de az olyan speciális workshop technikákat is kiválóan támogatja, mint például a kreatív csoport.
(onBRANDS)