A Lavazza új partneri megállapodásokat kötött az Egyesült Királyságban, így mostantól az olasz családi cég az Arsenal és a Liverpool Football Club hivatalos kávépartnere.
A szerződés szerint a Lavazza lesz 3 évig az Emirates és az Anfield Stadium exkluzív kávébeszállítója. A kínálatban megtalálható a cég egyik újdonsága, a limitált iTierra! Colombia fenntartható kávékeverék, valamint a prémium single origin Kafa Forest kávé.
A Lavazza létrehozta a Liverpool márkájú kávéfőzőket is, melyeket a torinói székhelyű vállalat közvetlenül értékesít.
Carlo Colpo, a Lavazza globális marketingkommunikációs vezetője elmondta: “Ezt a sokoldalú partnerséget mindkét klub szereplői az új Lavazza globális reklámkampány lokalizált változatainak főszereplőjeként látják majd el, amelyeket először az Egyesült Királyság piacán mutatnak be a végén novemberben.”
Billy Hogan, a Liverpoolban ügyvezető igazgatója és kereskedelmi vezetője hozzátette: “A Lavazza a kiválóság, a hagyomány és a szenvedély szinonimája, ugyanúgy, mint a labdarúgásban, szóval örömmel fogadjuk őket a Liverpool FC családban.”
Peter Silverstone Arsenal kereskedelmi igazgatója hozzátette: “Minden évben közel kétmillió jegyet adunk az Emirates Stadionba, és most minden látogató élvezheti a Lavazza minőségi kávéját.”
A Lavazza nemzetközi szinten a négy Grand Slam torna kizárólagos étel- és italszponzora, beleértve a wimbledoni teniszbajnokságot is. Emellett partnere a Royal Ascot (Egyesült Királyság), a Mercedes Cup (Németország) és a CHIO Aachen (Németország) sporteseményeknek is. Korábban számos rangos sporteseménnyel működtek együtt, beleértve a 1998-as francia labdarúgó-világbajnokságot, a 2013-as és 2014-es Italian Opent (Golf), valamint 1987-es és 1989-es a World Ski Cup versenyeit.
(onBRANDS)