Karácsony idején az emberek még több szeretettel fordulnak egymáshoz, és ezeket a napokat mindenki örömmel szépíti meg az ünnep jellegzetes csemegéivel.
A Variations kávék a párizsi cukrászdák tradicionális ínyencségeit, a macaron és a praliné ízeit idézik, művészi csomagolásukat pedig India Mahdavi álmodta meg, aki ugyanebben a stílusban tervezte meg a boutique-ok dekorációit és a kampány kommunikációs anyagait is. A Párizsban dolgozó India Mahdavi nevéhez fűződik a világ néhány leghíresebb modern terének kialakítása: a londoni The Gallery at Sketch vagy éppen a párizsi Jean François Piège. A tervező munkái mára a ragyogó színekkel telített, elegáns dizájn szinonimájává váltak.
Mahdavi minden alkotására úgy tekint, mint a divatvilág egy kifinomult darabjára, így jellegzetes stílusa a Nespresso Variations kávék pasztellszínein és játékos formáin is azonnal felismerhető. A két különleges ízesítésű és egy nem ízesített kávéból, valamint a limitált példányszámban készülő kiegészítőkből Mahdavi olyan kollekciót állított össze, ami egyaránt tűzbe hozza a kávé és a dizájn szerelmeseit.
„Szerettem volna egy kis ábrándozással megfűszerezni a Nespresso világát, úgy tervezve meg az új kapszulákat, hogy azok az égen úszó felhőkhöz hasonlóan megmozgassák a képzeletet, első pillantásra felidézve az emberekben a finomságok képét. Olyan kapszulákat szerettem volna, amelyek már ránézésre is ízletesek, és azonnal beindítják az emberek fantáziáját.” – mesélte a művész, akinek sikerült érzelmekkel és gyengédséggel gazdagítania a kávé funkcionális és urbánus univerzumát.
(onBRANDS)