ÚJ ÜGYNÖKSÉGI BRANDET VEZET BE A HINORA

Tagügynökségekkel bővült a Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett.

Új, ismert és elismert vezető szakemberek is érkeztek a reklámügynökségi csoporthoz.
A tevékenységét Positive by Hinora Group-ként folytató cég az elmúlt évek dinamikus
fejlődése nyomán belépett a legnagyobb magyar ügynökségek közé.

A 2001-ben alapított full service reklámügynökség nem csak új ügynökségi brandet vezet be, hanem teljes arculatváltáson is átesett, valamint működési struktúrája is gyökeresen átalakult.

A cégcsoportot mostantól három tagügynökség alkotja, a Positive Advertising, a Positive Digital & Social, valamint a Positive PR.

A reklámügynökségi csoport kreatív ágát, a Positive Advertisingot Nagy Márton társtulajdonosként és Creative Managing Partnerként irányítja a jövőben. A Positive Digital&Social Managing Partnere, a júniusban a cégcsoporthoz csatlakozó Kéri Gábor lett. Továbbá júliusban a Hinora 50 százalékos tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR-ügynökségben, melynek köszönhetően Kerekes-Dancsok Regina – az ügynökség alapítója – a Positive PR-tagügynökséget ezentúl Managing Partnerként vezeti. A három tagügynökséget integráltan összefogó Positive by Hinora Group irányítását továbbra is Hinora Bálint végzi Group Managing Directorként.

Az átalakulás kapcsán így fogalmazott a reklámügynökségi csoportot alapító Hinora Ferenc, aki egyben a Magyar Marketing Szövetség elnöke: „Büszkék vagyunk a múltunkra, az eddig elért eredményeinkre. Jövőre leszünk 18 évesek, és az elmúlt éveink csak a bővülésről szóltak. Itt az ideje, hogy vezető kollégáink kerüljenek jobban reflektorfénybe, és a piac is tudomást szerezzen a fejlődésünkről. Az új ügynökségi brand bevezetése egyben egy filozófia és értékrend-közvetítés is a megbízóink és a kollégáink irányába. Mi vagyunk az az ügynökségi cégcsoport, akinek lételeme a pozitív gondolkodás, hozzáállás, ügyfélkiszolgálás és vállalati kultúra. Hiszünk abban, hogy a világot a pozitív dolgok viszik előre, hogy a legkisebb pozitív momentum is sorsfordító lehet: egykedves szó, egy mosoly, vagy akár csak egy szimpatikus gesztus elég ahhoz, hogy magunk mögött hagyjunk egy problémát. Mi vagyunk a „pozitívosok”.

Hinora Bálint, a reklámügynökségi csoport ügyvezetője így fogalmazott: „Ez eddigi történetünk egyik legfontosabb mérföldköve. Évek óta növekszik a reklámügynökségünk, amely 1,3 milliárd forintos forgalmával immár a legnagyobb hazai ügynökségek között foglal helyet. 2018-ban ráadásul még tovább fogunk bővülni, 1,7 milliárd forint árbevételt várunk, és már most azt látjuk, hogy a nyereségünk is jóval felülmúlja a 2017-es évet. Új tagügynökségeinktől is hasonló eredményességet várunk el. Az elmúlt években a reklámügynökségi munkáink mellett, full service szolgáltatásainknak köszönhetően, folyamatosan egyre több digitális és PR-megbízást kapunk. Ez indokolttá tette, hogy ezen tevékenységeinket fókuszáltan, tagügynökségekbe szervezzük a minél hatékonyabb és eredményesebb ügyfélkiszolgálás érdekében. Sokan még mindig a Hinora fivérekhez
kötik az ügynökséget, de fontos elmondanunk, hogy a Positive by Hinora Group egy sok-sok tehetséges szakembernek munkát adó, full service ügynökségi csoport”

A Positive by Hinora Group forgalma alapján bekerült a 15 legnagyobb, nyeresége alapján pedig a 10 legeredményesebb magyarországi reklámügynökség közé a Kreatív magazin októberi rangsora alapján. Állandó ügyfeleinek száma hozzávetőleg 60, ezek között találhatók a teljesség igénye nélkül olyan ismert brandek, mint a Naturprodukt (Dr Theiss, Lacalut, Parusan, stb.), a Bayer, a Gorenje, a Hyundai, a Corvin Plaza, a Duna Plaza, a Legrand, az UNIQA, a Mindig TV, a Lipóti Pékség, az IBUSZ, vagy épp a Tej Terméktanács.
Az ügynökséghez köthető az első hazai Influencer Festival ötlete és lebonyolítása.

Az ügynökség menedzsmentje a forgalom és eredményesség további növekedését várja, valamint azt, hogy még a mostaninál is több jelentős márkával dolgozhassanak együtt a magyar és nemzetközi piacokon.

A Positive by Hinora Group Managing Partnerei

Kerekes-Dancsok Regina
A Positive Public Relations-t vezeti PR Managing Partner pozíció-ban. Korábban újságíróként dolgozott, majd PR-osként a Red Lemon Mediában folytatta karrierjét. 2012-ben – miközben a Magyar Snowboard Szövetségben elnökségi tagként is tevékenykedett
– megalapította a Positive Communications-t. A cég már az első évektől olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint az Akvárium Klub, az OTP vagy épp a LogMeIn. Jelenlegi partnerei között szerepel például a Fashion Days, a Boiron, a Food Truck Show és a Pálinka Nemzeti Tanács is. A Positive by Hinora Group a közelmúltban tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications-ben, amely az újonnan alakult csoport saját PR-ügynökségeként működik tovább Positive Public Relations néven, Regina irányítása alatt.

Nagy Márton
Creative Managing Partner pozícióban a Positive Advertising vezetője. Öt évet töltött marketingesként az autós szektorban az Euroleasing Cégcsoport több cégénél, később a Hungaroring Off-road komplexum rendezvényigazgatójaként tevékenykedett. Ezt követően Global Account Directorként a nemzetközi Imperial Tobacco legnagyobb VFM-brandjének ügynökségi márkakommunikációját irányította, több mint 50 országban futottak projektjei. 2014-ben igazolt a Positive by Hinora Grouphoz, az idei évtől már tulajdonrésszel is rendelkezik.

Kéri Gábor
A Positive Digital&Social Managing Partnere, 2005-ben a Hírszerző értékesítési és marketingvezetőjeként került a digitális marketing és média területére. Dolgozott több kreatív ügynökség online divízió-vezetőjeként, később pedig a Facebook és a Shazam kizárólagos magyarországi képviseletét ellátó ThinkDigital, majd az Adaptive Media Sales House értékesítési vezetője volt. Jelenlegi pozícióját megelőzően a Nosalty.hu operatív igazgatójaként dolgozott. 2018 júniusától a digitális és social tagügynökség irányításáért felel.
(onBRANDS)