BEMUTATTA ÚJ MACSKAFOGÓ KOLLEKCIÓJÁT A BP SHOP

A Macskafogó hazánk egyik legikonikusabb popkulturális alkotása.

2014-ben a legendás rajzfilmrendező Ternovszky Béla, illetve a BP Shop streetwear bolt összefogott és elkészítette a rajzfilmrajongó közönség számára a hazai újhullámos divatszcéna történetének egyik legkedvesebb, generációkon átívelő szeretetprojektjét. A közösen tervezett, Macskafogó előtt tisztelgő kollekció darabjait a rajongók már szinte a megjelenés pillanatában elkapkodták a polcokról. A folytatás most végre megérkezett: decemberben a macskák ismét visszatérnek.

Kedden este Macskafogó rajongó youtuberek, zenészek és instagram influencerek együtt lehettek tanúi, amint egy zártkörű release partyn

a BP Shop csapata bemutatta vadonatúj kollekcióját.

A helyszínen felállított pop-up storeban ők vásárolhattak elsőként az új széria darabjaiból.

Az eseményen díszvendégként természetesen az alkotó, Ternovszky Béla is megjelent és mesélt a rajzfilm születéséről az egybegyűlteknek.

A release party támogatója stílszerűen a Medve sajt volt, hiszen nem múlhat el Macskafogó esemény sajt nélkül: Serényi Zsolt, a BP Clothing egyik legismertebb arca készített ételeket erre a különleges estére, miközben a lemezjátszók mögött DJ Kool Kasko autentikus szettel támogatta meg a hangulatot.

A Macskafogó hazánk egyik legikonikusabb popkulturális alkotása,

frissessége az elmúlt 32 év alatt szinte semmit sem kopott: a filmbeli idézetek mindennapos beszédünk részévé váltak, köszönhetően Nepp József forgatókönyvének és zseniális dialógusainak. Jelentőségére talán a legjobb példa, hogy az IMDb értékelő szavazásán jelenleg is az előkelő 8. helyen áll.

Az idén felújított, kultikus rajzfilmet nemrég – eddig páratlan módon a hazai filmforgalmazás történetében – ismét műsorra tűzték a mozik.  A BP Clothing csapata Ternovszky Bélával közösen úgy döntött, az eredetileg a 30 éves évfordulóra tervezett, régóta dédelgetett kollekció folytatását ennek örömére idén végre elkészítik. Ezúttal azonban a macskákon van a hangsúly: a korábban tudatosan kifelejtett klasszikus karakterekből tervezett, hat vadonatúj mintával kedveskednek az első széria restock-ja mellett.
(onBRANDS)