A Financial Marketing kategória legjobbja lett a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program az amerikai Summit Marketing Effectiveness Awardon.
A díj szigorú nevezési feltételei és a zsűrizés folyamata garantálja, hogy valóban csak a legkiemelkedőbb pályázatok kerülhessenek a dobogóra. A Marketing Effectiveness Awardra 20 kategóriában lehetett pályázni, és a tíz országból beérkezett közel 1500 pályamunka mindössze 9%-át díjazták Ezüst, Platina vagy a Kategória legjobbja (Best of Category) minősítéssel. A K&H: üzletet ide! programja a Financial Marketing kategóriában Best of Category díjat kapott, melyet a 45 különböző nemzetiségű – többek között – kommunikációs szakemberekből, korábbi nyertesekből, iparági szakértőkből és ügynökségi tulajdonosokból álló zsűri ítélt oda a pénzintézetnek.
„A K&H: üzletet ide! programot 2016-ban hívtuk életre annak érdekében, hogy hosszú távon hozzá tudjunk járulni a hazai cégvilág felpezsdítéséhez. Szakmai sikerekben elképesztően termékeny időszakot tudhatunk magunk mögött, hiszen a program az elmúlt három évben több mint 10 kommunikációs szakmai díjat zsebelt be. Ez azt jelenti számomra, hogy vállalkozásösztönző programunkkal valóban egy hiánypótló, egyedi és hatékony eszközt tudtunk adni mind a lakosság, mind pedig a hazai kis- és középvállalkozások kezébe annak érdekében, hogy közösen új lendületet adhassunk a hazai gazdaság motorjának számító kkv szektornak.” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
A projekt megvalósulásán a Laboratory Group reklámügynökség, az OMD Hungary, mint médiavásárló, az LA Communication és a Well PR kommunikációs ügynökségek dolgoztak együtt a K&H Bank megbízásából.
( onBRANDS )