A Lidl és a VEHICULUM együttesen törnek utat és segítik elő az autókereskedelem átvezetését a digitális korba.
A cég alapítása óta a VEHICULUM egyik legfontosabb célja mindig az volt, hogy előkészítse a lízingipar digitalizálását. A gépkocsi megvásárlásakor, vagy finanszírozásakor az autókereskedőnél a bizalom már nem naprakész, mivel az ügyfelek igényei sokat változtak.
Az új autók értékesítésének jövője digitális és azonnali.
Sokan hozzászoktak az e-kereskedelem előnyeihez, és ma már szinte mindent vásárolnak, vagy foglalnak online. Az autóipar és különösen a lízingpiac azonban ebben elmarad. Ezen túlmenően az autók tulajdonjogának jelentősége egyre inkább a háttérbe szorul. Ebben lépett a Lidl és VEHICULUM Németországban- számol be a Leadersnet.
A diszkontlánc Németországban indított először, elkötelezett a lízingpiac teljes digitalizálásában, mert a digitalizáció során a vásárlók viselkedése sokat változott. Még az olyan hagyományosan hasonló területeken is, mint az autóvásárlás. Az internet egyre fontosabbá válik, mivel lehetővé teszi az árak gyors és átlátható összehasonlítását.
A fiatalabb generáció körében csökken a saját gépjármű iránti vágy, és a tisztán a használat kerül előtérbe.
A Lidl és a VEHICULUM korán felismerte ezt a tendenciát, ezért egyesítették az erőiket, hogy megfelelő ajánlatot nyújtsanak az ügyfeleknek.
A VEHICULUM által üzemeltetett Lidl-Car bemutatja az új autókereskedelem jövőjét, ami digitális, gyors és egyszerű. Nincs több unalmas keresési, összehasonlítási és tárgyalási ajánlat.
A diszkontok sokféle terméket kínálnak, ami messze túlmutat az élelmiszer-kiskereskedők klasszikus választékán. A promóciók közé tartozik a ruházat, a bútor, az elektronika, az okostelefonok és az utazás is. Németországban tehát most már megkezdődött a Vehiculum lízing platformtal való együttműködés. A német Lidl online áruház most április végéig Fiat 500 tesztelést tesz lehetővé, 89 € / hó áron.
Ez egy új terep mindkét együttműködési partner számára. A beszélgetések másfél évvel ezelőtt kezdődtek,
a Lidl akart valamit az autókkal csinálni, mert úgy gondolták, hogy nem maradhat az egyszeri akcióknál, ha nagyobb vásárlói elköteleződést szeretnének.
A Lidl első alkalommal kínál autókat az online boltjában, és a fiatal autóbérleti platform, a Vehiculum, amely a B2B üzletágra specializálódott, most is először ad autót magánszemélyeknek. Mindössze 15 perc alatt lehet a kedvezményes autóhoz jutni. “Ez egyedülálló a világon” – mondja Lukas Steinhilber a 29 éves induló alapító, akinek véletlenül jött az üzleti ötlet. Két vállalati autót kellett beszereznie korábbi munkáltatójának, és rájött, hogy a meglévő ajánlatok nemcsak az árban változtak, hanem átláthatatlanok és nehezen összehasonlíthatóak. Ezt akarta megoldani, így 2015-ben elindította a startup-ot.
Az onbrands.hu kérdésére Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs cégvezetője azt mondta, hogy “a Lidl Magyarország nem tervez gépjármű kereskedelemmel foglalkozni hazánkban.”
( onBRANDS )