INFLUENSZER VS MÁRKANAGYKÖVET

Trend. Ma még kihagyhatatlanok.

Az influenszerek – nevezzük őket vélemény befolyásolóknak -, hitelessége eddig sem volt túl erős, de az idővel méginkább megkérdőjeleződik, lufijuk hamarosan kidurran. Ezt nem csak én állítom, hanem ügynökségek vezetői és márkatulajdonosok is. Nem egyik napról a másikra, de vélhetően ahogyan jöttek, úgy lesznek eldobva is.

Egyik oka az, hogy a márkák alapvetően az influenszerekkel nem együttműködnek – többek szerint nem is nagyon lehet velük -, hanem csak használják őket. Képtelenek hitelesen képviselni egy adott márka értékeit, hiányzik belőlük a hit, és ez idővel nagyon sok kárt fog okozni a márkáknak.

A régi mondás szerint: „Az ember lemond arról a luxusról, hogy mindenkit elérjen, cserébe viszont eléri azt, aki számít.”

Ők a márkanagykövetek – nevezzük őket véleményvezéreknek -, akik maradnak. Ők nem az Instára kitalálták, hanem már korábban megtalálták magukat, így érték alapon tudnak más értékekhez kapcsolódni.

Digitalizáció ide, vagy oda, a világ rendje időnként helyreáll.
( Kőszegi András )