• Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
Keresés
ONBRANDS – ÉRTÉK ALAPON
    • Desztináció márka
    • Érdekes idézet
    • Érdekes kép / Videó
    • Fenntarthatóság / CSR
    • Info
    • Innováció
    • Interjú
    • Jog és márka
    • Karrier
    • Kimondom
    • Magánvélemény
    • Médiamárka
    • Reklám
    • Sportmárka
    • Személyes márka
    • Televíziós nézettség
    • Üzlet / Piac
    • carBrands
  • Üzlet / Piac

BOTRÁNY? A ZARA MEGVÁLTOZTATTA A LOGÓJÁT

A rajongók azt is mondják, hogy "nevetséges" az új logó és „hiányzik a régi”.

2019-02-02

Egy jó logónak ki kell fejeznie mindazon értékeket, amit egy márka vall, ami a sajátja. Először egy márkát a logóval azonosítunk be és fordítva, a logót a márkával. Éppen ezért kényes téma egy logó megváltoztatása, különösképpen, ha egy rajongott márkáról beszélünk.

A napokban a Zara váltott logót, ám az új dizájnnak sokan nem örültek. Természetesen a szakmabeliek sem, bár ők nyilván mindent megkritizálnak.

Most például úgy, hogy a fast fashion lánc korábbi logóján a betűk elhelyezkedését túl távolinak találták, most pedig a betűket túlságosan egymásba csúsztatták.

Az új logót Fabien Baron, a francia Baron & Baron ügynökség kreatív igazgatója tervezte.

A tiprográfia ráadásul feltűnően hasonlít ahhoz, melyet szintén ő a Harper’s Bazaar magazinnál használt korábban.

Nagy kérdési, hogy a logóváltás végleges, vagy csupán a tavaszi-nyári kollekció kampányához része.

A márka logója máris új életre kelt a közösségi médiában. Egy dizájner már azt is megmutatta, szerinte hogy fog kinézni a márka logója néhány év múlva.

Van azért olyan vélemény is, aki azt mondja, hogy nekem ez tetszik, hogy “őszintén szólva nem olyan rossz, hogy különbözik a régitől, biztos vagyok benne, hogy jó oka volt a változásnak.”

Korábban nemtetszésüket fejezték ki a fogyasztók pl. a MasterCard, a GAP, vagy a Juventus logó változás miatt, de nem kell messzire mennünk, itt van nekünk az Újpest FC logó váltás körüli mizéria.

Mivel a világ változik így a márkák is változnak, itt egy film erről:

https://www.youtube.com/watch?v=6l0JmZMe_JA

Egy kérdés azért van. A fogyasztó, vásárlók, rajongók is változnak. Miért éppen a márkák maradnának mozdulatlanok? Akkor pedig vélhetően azzal támadnák őket, hogy régimódiak, miért nem változnak.
( onBRANDS )

  • CÍMKÉK
  • GAP
  • Juventus
  • logó
  • MasterCard
  • Újpest
  • ZARA
Megosztás
Facebook
Twitter
Linkedin
Google+
Viber
WhatsApp
Tumblr
Email
    Előző cikkÚJRAHASZNOSÍTHATÓ POHARAKKAL KAMPÁNYOL A STARBUCKS
    Következő cikkMEGSZÜNTETI FACEBOOK PROFILJÁT ANGELA MERKEL
    onBRANDS

    KIMONDOM

    • A PÁPA – CONCLAVE

    5 LEGNÉPSZERŰBB

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.19.HÉT

    Televíziós nézettség

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.18.HÉT

    Televíziós nézettség

    A CARLSBERG EGY KÜLÖNLEGES KAMPÁNNYAL EMLÉKEZIK

    Üzlet / Piac

    AZ AI ÚJ KORSZAKA

    Üzlet / Piac

    TELEVÍZIÓS NÉZETTSÉG 2025.17.HÉT

    Televíziós nézettség

    Kőszegi András - Márkatanácsadó

    HÍRLEVÉL. ÉRTÉK.
    NEKED.

    FELIRATKOZOM

    IDÉZET

    • “A tudatos stílus nem a világ kedvéért történik, hanem azért, hogy méltó kapcsolatot ápolhassak magammal.”
      (KRISTÍNA SÁRKÁNYOVÁ)



    TÁMOGATÁS

    EGYÜTTMŰKÖDÜNK



    PARTNERÜNK






    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Jogi tudnivalók
    • Adatkezelési tájékoztató
    Copyright © 2025. Minden jog fenntartva. onBRANDS
    Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.ElfogadomAdatkezelési tájékoztató
    Edit with Live CSS
    Save
    Write CSS OR LESS and hit save. CTRL + SPACE for auto-complete.