A BE SOCIAL LETT A SÁGA KÖZÖSSÉGI MÉDIA ÜGYNÖKSÉGE

A Sága meghívásos pályázat alapján hozta meg döntését.

A Facebook és Instagram oldalak kezelése mellett átfogó közösségi média stratégia kialakítása lesz a Be Social feladata.

„A kiválasztásnál az egyik legfontosabb szempont volt a szakmai tapasztalat, a kreatív gondolkodásmód, de emellett elégedhetetlen az összhang, illetve a kölcsönös szimpátia is, ami nagyban hozzájárul ahhoz, hogy a mindennapi munka gördülékenyen megy, szinte az első naptól kezdve.” – mondta Királyné Éva a Sága marketingvezetője.

„Nagyon örülünk az együttműködésnek, és azon leszünk, hogy a Sága az egyik legszerethetőbb márkává váljon a közösségi médiában. Első kihívásként mindjárt a Sága Fitt termékcsalád kampányába kapcsolódunk be, reményeink szerint emlékezetes módon.” – árulta el a jövőbeli terveket Joanelli Tamás, a Be Social ügyvezetője.

A Be Social Instagram oldalán ezzel a videóval köszöntötte új ügyfelét.
( onBRANDS )