2REPUBLICBÓL TI:ME

Az újgenerációs ügynökség a 2Republic átalakulásából jött létre.

Az április elején elindult ti:me Agency kreatív, valamint reklámstratégiai szolgáltatások mellett üzleti tanácsadással is foglalkozik.

„15 év ügynökségi tapasztalata megmutatta, hogy nem elég gyorsan dolgozni, hanem elég időt is kell szánni a feladatoknak, illetve a problémáknak a megoldására. BTL-ből egy business development és transzformációs reklámügynökséggé nőttük ki magunkat, amely minden esetben minőségi időt szán az ügyfeleire. Ezt fejezi ki az új név és a szervezeti átalakulás egyaránt. A közel 20 fős ügynökségi csapatot egy háromfős board vezeti. Kaufmann Bernadett, stratégiai vezető és Mátyás Kitti, client service director mellé egy kreatív igazgatót szerződtettünk, akinek a kiléte egyelőre még nem publikus.” – mondta el a bejelentés kapcsán Kollmann Áron, tulajdonos-ügyvezető.

Az ügynökség újrapozícionálását egy mélyinterjús, az ügyfelek aktív közreműködésével megvalósított kutatás és egy design workshop előzte meg.

Az átalakuló 2Republic 15 éves fennállása során olyan márkák gyakran komplex, több divízión átívelő kihívásain dolgozik/dolgozott, mint az E.ON, a PPG Trilak, az Ooops!, a Bayer Hungária, az Artisjus, a Metropolitan Egyetem, az Allianz, a SMEG, a Chevrolet, az Opel, a Ferrero vagy a Borsodi.

„Sokkal komplexebb megoldásokra van szüksége ennek a szakmának és az ügyfeleinknek. A ti:me a probléma feltárásától a kreatív megvalósításig hosszú távú együttműködésre, sőt, együtt gondolkodásra és növekedési célok elérésére hívja partnereit. Közülük sokan 10-15 éve dolgoznak velünk, hiszen a komplex, stratégiai gondolkodást és kompetenciákat igénylő problémák feltérképezését és megoldását, amit egy általános kreatív ügynökséggel nem tudnának.” – tette hozzá Mátyás Kitti, client service director.

„Ezért nyúltunk a stratégiai megközelítéshez, és ezért döntöttünk úgy, hogy inkább üzleti problémákból indulunk ki és arra építjük a kreatív megoldásainkat. Működésünk túlmutat a hagyományos reklámügynökségi formákon, hiszen a problémára szabjuk a megoldást, ezáltal a marketingcsapatot holisztikusan tudjuk támogatni. Az üzleti problémából indulunk ki, és nem félünk közben kérdezni, összefüggéseket feltárni, szükség esetén pedig szakértőt bevonni és hozzányúlni a régi struktúrákhoz.” – egészítette ki Kaufmann Bernadett, stratégiai vezető.
( onBRANDS )