Fiatalos-hipszteres, a kávéshopok miliőjébe illeszkedő kapszulakollekciójával egy tavaly végzett divattervező, Vass Aranka Adelina nyerte a MOL Fresh Corner formaruhákra kiírt designpályázatát. A nyertes pályaművet a funkcionalitás oldaláról ugyanúgy a legjobbnak ítélte a zsűri, mint tervezői szempontból.
Trendi, stílusos, fiatalos,
a Fresh Corner márkához még inkább illeszkedő viselet megkomponálására hirdetett még tavaly közös formaruha designversenyt a MOL és a Magyar Divat & Design Ügynökség.
A mostani megmérettetés előszűrési fázisát követően hét pályamunka maradt versenyben. Ezek közül Vass Aranka Adelina egyszerre elegáns és hétköznapi, játékos és felnőttes, látványos és igényes kapszulakollekcióját tartotta a legígéretesebbnek a zsűri. A testületben – a MOL és az MDDÜ képviselői mellett – Maróy Krisztina, a Glamour főszerkesztője, valamint Simonovics Ildikó, a Magyar Nemzeti Múzeum főmuzeológusa is helyet foglalt.
A grémium kiemelte a nyertes pályamű maiságát, valamint azt is, hogy a kollekció a formák és a minták használat, valamint harmóniáját tekintve egyaránt a legmeggyőzőbb volt. Úgy vélték, a Fresh Corner logójából ismerős, kávészemekből álló mintájának játékossága ugyanúgy rengeteget tompít a nyertes kollekció „egyenruhaságán”, mint a márka arculatából átemelt hullámmotívumok. Aranka kiemelt figyelmet szentelt a Fresh Cornerekben dolgozó hosztok kényelmének, saját bevallása szerint
ruháival és megoldásaival nem pusztán a szemre, de az öltözékeket viselők lelkére is hatni szeretne.
A nyertes pályázónak 250 ezer forintot ért az első hely. A zsűri értékelése szerint a főállásban egy globális divatcég külföldi termelőegységeinél gyártásellenőrként dolgozó, frissdiplomás divattervező pályázata felelt meg a leginkább annak az elvárásnak is, hogy a ruhaszettnek prémium, belvárosi kávéházi környezetben helytálló darabokat, valamint strapabíróbb, a töltőállomásokon viselhetőket is tartalmaznia kell.
Az élményfaktor szerves része a formaruhákban is megmutatkozó vizualitás: Vass Aranka Adelina nyertes kapszulakollekciója tökéletes kiindulópont lehet ahhoz, hogy a több mint 500 MOL Fresh Corner értékesítési pont, valamint a Budapest belvárosában található Fresh Corner kávézók hosztjai fiatalos, trendi, stílusos, a márkához még inkább illeszkedő viseletet kapjanak.
( onBRANDS )