ELINDULT MAGYARORSZÁG ELSŐ KÖZÖSSÉGI ADOMÁNYGYŰJTŐ HONLAPJA

Magánszemélyeknek kérhetik támogatók segítségét problémáik megoldására. 

Írásban, fotókon és videókon keresztül mondhatják el a segítségkérők, hogy mihez kérnek támogatást a hosszas előkészületek után elindult GiveMyChance közösségi adománygyűjtő oldalon.

A nemzetközi minta alapján megálmodott weboldalon bárki regisztrálhat és anyagi támogatást kérhet, akinek problémája merült fel az életben. A kampányhoz ezután bárki önkéntesen hozzájárulhat egy általa meghatározott összeggel, és sok ember összefogásával akár néhány hét alatt is teljesülhet a kitűzött cél.

Az adakozók pár kattintással támogathatják a számukra legszimpatikusabb ügyeket, sőt, egyszerűen felvehetik a kapcsolatot a segítségkérőkkel, hogy a megadott információkon túl még többet megtudjanak az illetőről.

„A honlapon mindenki számára megnyílik a lehetőség, hogy segítséget kérjen ismeretlenektől egy adott cél megvalósításához. A rendkívül egyszerű és bármely korosztály számára könnyen kezelhető rendszeren és felületen) a segítségkérő bőven kifejtheti, hogy miért fontos számára az ügy, ráadásul képekkel és videókkal színesítheti a felhívást. Ezen funkciók használatára a legtöbb esetben szükség is van, hiszen a sikeres kampányok ismertető jele, hogy végig gondoltak és részletgazdagok” – fogalmazott Nagy Adrienn, a közösségi adománygyűjtő weboldal ötletgazdája és társalapítója.

A fizetés bankkártyával vagy a PayPal biztonságos kifizetési felületén keresztül történik, a támogatás pedig azonnal jelentkezik a rendszerben és a segítségkérő számláján. Tehát a kezdeményezőnek meg sem kell várnia, hogy a teljes célösszeg összegyűljön.

Klement-Simon Krisztina, a GiveMyChance társalapítója arról beszélt, szeretnének minél több embernek segíteni álmaik megvalósításában vagy élethelyzetük javításában.

„Napról napra folyamatos nő az előregisztráltak száma, és a tesztidőszak alatt rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a felhasználóktól. A kampányok elkészítésében természetesen igény esetén segítünk, hogy a lehető legtöbbet hozza ki belőle a segítségkérő. Célunk, hogy idén legkevesebb száz sikeres kampányt vigyünk végig, ami nem tűnik irreális elvárásnak önmagunk felé.” – fogalmazott.
( onBRANDS )