ÚJ PR ÜGYNÖKSÉGGEL DOLGOZIK A NESPRESSO

A márka a dinamikusan fejlődő kávé kategóriában a jövőben új arcait szeretné megmutatni.

A Nespresso a PR kommunikációjának egy újabb, fontos fejezetét nyitotta meg. Megújítja a vásárlási élményt, új szolgáltatásokat vezet be, valamint a társadalmi felelősségvállalását is tovább erősíti.

Mindezek mellett tovább bővíti kávékínálatát, újabb, különböző termőterületekről származó, speciális feldolgozási eljárásokkal készülő magas minőségű kávékülönlegességeket vezet be.

Az otthonokban már jól ismert kávémárka a jövőben erősebb fókuszt szeretne adni üzleti-, fine dining és prémium catering üzletágának is.

„Ehhez június 1-től a Next9 Communicationst választottuk PR partnerünknek. Egy fiatal ügynökséget, melynek alapító munkatársaival már korábban is több kommunikációs projekten dolgoztunk együtt. A PR ügynökség kiemelkedő szakmai háttere, egyedi content és kreatív megoldásai jól illeszkednek a Nespresso prémium világához.” – nyilatkozta Gyovai Györgyi, a Nespresso üzletág vezetője.
( onBRANDS )