A WELL PR LETT A HELL ENERGY KOMMUNIKÁCIÓS ÜGYNÖKSÉGE

A Well PR meghívásos tenderen nyert.

A 2006-ban alapított, hazánkon kívül 9 országban piacvezető magyar márka ma már megkerülhetetlen szereplő a nemzetközi színtéren is. Több mint 50 országban van jelen, saját töltőüzemmel és alumínium italdobozgyárral rendelkezik, ahol a legmodernebb technológiával, automatizáltan készülnek az energiaitalok, jegesteák és szénsavas italok.

A Well PR-rel július 1-jén kezdődött el a közös munka, ami a corporate kommunikáció mellett a HELL és XIXO márkák, illetve az AVALON PARK magyarországi PR feladataira terjed ki.

“Egy hosszú tenderfolyamat végén vagyunk. Örülök, hogy megtaláltuk azt a csapatot, akivel közösen látunk neki az előttünk álló kommunikációs feladatoknak. Az elkövetkezendő időszak egyik nagy kihívása az lesz, hogy az alumínium csomagolás előnyeire és az ehhez kapcsolódó környezettudatosságra felhívjuk a fogyasztók figyelmét.” – mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY nemzetközi marketing és kommunikációs igazgatója.

“Nagyon várjuk a közös munkát egy olyan nagy és professzionális vállalattal, amely sok szempontból egyedülálló a világban. Bízunk benne, hogy a korábbi években szerzett tapasztalatainkat kamatoztatva mi is hozzájárulhatunk a HELL ENERGY további sikereihez Magyarországon. Hiszünk abban, hogy következetes építkezéssel elérhetjük az energiaitalokkal kapcsolatos tisztánlátást.” – tette hozzá Bede Márta, a Well PR ügyvezető igazgatója.
( onBRANDS )