A Telenor integrált kommunikációjáért július elsejétől az Artificial Group felel.
Az Artificial Group a Telenor Magyarország kreatív ügynökségeként 2018 januárja óta lát el lokalizációs feladatokat, és felel a helyi fejlesztésű kampányok fejlesztéséért és lebonyolításáért.
„A Telenor márka az elmúlt két évben egy olyan úton indult el, ami egyedülálló a telekommunikációs szektorban: kommunikációs hangvételünkkel, termékfejlesztéseinkkel és a többször díjazott ügyfélszolgálatunkkal egy teljes egészében az emberek igényeire és érzéseire reflektáló márkát építünk. Ennek az új hangvételnek a megtalálásában nagy szerepe volt a guts&brains DDB-nek, akiknek ezúton is köszönjük a rengeteg befektetett energiát és az őszinte beszélgetéseket.” – mondta el Mohamed ElSayad, a Telenor kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
„Úgy éreztük, hogy az Artificial Groupban egy olyan ügynökségre találtunk, akik energiájukkal, nyitottságukkal és maximalizmusukkal még közelebb vihetnek minket a céljainkhoz. Az insight-alapú gondolkodás, az értékteremtés és integráció elengedhetetlen ahhoz, hogy frissen és relevánsan szólíthassuk meg a jelenlegi és jövendő ügyfeleinket.” – tette hozzá Cséky Tímea, a Telenor marketingkommunikációs csoportvezetője.
„Izgalmas időszakban csatlakoztunk a márka életébe, hiszen az aktivációs ügynökségi tender kiírásakor óriási volt az elvárás és az izgalom: mindenki azt kereste, hogy vajon hogyan lehet kiterjeszteni egy nagyon sikeres ATL-platformot, és hogyan lehet minél több helyen, minél relevánsabban kapcsolódni az emberek életéhez. Az elmúlt másfél évben igazi csapatmunkában volt részünk. Sok sikeres kampánnyal a hátunk mögött óriási eredménynek tartom, hogy új szintre emelhettük ezt a kapcsolatot, és biztos vagyok benne, hogy nagyon produktív és sikeres időszak elé nézünk. Büszke vagyok rá, hogy az Artificial Group megvalósította az elmúlt 10 évben kitűzött céljait; úgy érzem, ez egy mérföldkőnek számít majd, ha visszatekintünk.” – mesélt a kezdetekről Haberland Attila az Artificial Grouptól.
( onBRANDS )