ÚJ DISZTRIBÚTORT VÁLASZTOTT MAGYARORSZÁGON A LAVAZZA

A szerződés a kiskereskedelmi és a horeca csatornákon keresztül történő disztribúcióra vonatkozik.

Az olasz Lavazza és az Orbico Hungary együttműködési megállapodást írt alá, így

2019. november 1-jől az Orbico Hungary a Lavazza új magyarországi forgalmazója.

A megállapodás aláírásával egy új szakasz kezdődik a Lavazza márka hazai fejlesztésében, amelynek célja, hogy minden szegmensben célzottabb piaci megközelítéssel, innovációval és új termékekkel növelje a Lavazza fogyasztók számát. A megállapodás egyben további növekedési tervet is jelent a Lavazza számára, amely jól mutatja a cég elkötelezettségét egyik fontos piaca, Magyarország iránt.

Mauro Mantovani, a Lavazza Csoport globális megfelelőségért felelős vezetője kifejtette: „Nagyon boldogok vagyunk, hogy olyan megbízható és professzionális partnerrel kezdhetjük meg az együttműködést, mint az Orbico Hungary. Magyarország stratégiai jelentőségű piac a számunkra, ezért a jövőben még intenzívebben kívánjuk folytatni üzleti tevékenységünket, és a korábbinál még közvetlenebb eszközökkel erősítjük a marketing tevékenységünket, valamint célunk további partneri együttműködést kiépíteni helyi kávés szakértőkkel. A Lavazzának globális prémium márkaként továbbra is az a küldetése, hogy megismertesse a világgal az autentikus olasz kávézás élményét, vállalva – az összes kategóriában és az értékesítési csatornán belül – a piaci megmérettetést. A márkánk kulcsszava a minőség – bárhol, bármilyen formában valósítsuk is meg üzleti céljainkat.”

Az Orbico Hungary jelentős FMCG-tapasztalattal rendelkező disztribúciós cég, amelynek értékesítési portfóliójában számos világszerte ismert, minőségi márka található meg. Az Orbico Hungary arra törekszik, hogy a megfelelő disztribútori megoldás kiválasztásával, valamint a legmagasabb szintű üzleti gyakorlat alkalmazásával lehetővé tegye a Lavazza ambiciózus terveinek elérését és a piaci részesedésének növelését a magyar piacon.
( onBRANDS )