DIGITÁLIS TÁMOGATÁST KAP A LOUVRE

A látogatói élmény növelése a cél.

Az évente több mint 10 millió látogatót vonzó párizsi Louvre az Accenture segítségével alakítja át digitális stratégiáját. A látogatói élmény növelését célul kitűző múzeum az Accenture Interactive közel 15 éve elindított pro bono társadalmi szerepvállalás programja keretében kap szakmai támogatást a vállalattól.

„A stratégiai tervezés középpontjában maga a látogató, a munkatársak, a tudósok és a kutatók állnak, akiknek igyekszünk a legújabb technológiai innovációkkal olyan egyedi élményt nyújtani, mint amilyen egyedi a múzeum maga.” – nyilatkozta Claude Chaffiotte, az Accenture Interactive Franciaországért és Benelux államokért felelős ügyvezető igazgatója.

A stratégiai tervben meghatározott három fő célkitűzés:

a látogatóknak nyújtott élmények gazdagítása a Louvre felkeresése előtt, közben és után;

a munkatársak és a látogatók közötti interakciót és az eredményesebb múzeumi munkavégzést segítő eszközök fejlesztése;

a tudásmegosztás ösztönzése, a Louvre művészeti gyűjteményeinek bemutatása a közvélemény, a tudósok és a kutatói közösség számára – személyesen a múzeumban és az interneten keresztül.

Az Accenture és az Accenture Foundation 2001 óta bocsátja szakértelmét és erőforrásait a múzeum rendelkezésére a stratégiai fejlesztés, a projektirányítás, a műszaki innováció és az élménytervezés kritikus területein. Eddig támogatást nyújtott a múzeum weboldalának átdolgozásában, az új jegyértékesítési rendszer bevezetésében és mobilalkalmazásának fejlesztésében, de pl. a kiterjesztett valóságot is segítségül hívja a Petite Galérie bemutatásához.
( onBRANDS )