Hazánkban idén került sor másodszorra a kólák íztesztjére. A Pepsi Max Ízpárbaj során a vállalkozókedvűek a Pepsi kalóriamentes termékét hasonlíthatták össze a legnépszerűbb kalóriamentes kólával.
A vakteszt eredményeként a kóstolók 56 százalékának a Pepsi Max ízlett jobban.
Az Ízpárbaj június-július között, országszerte 10 helyszínen, többek között Budapesten, a Balatonnál, az EFOTT és a Campus fesztiválon zajlott. Több mint 13 000 lelkes résztvevő tesztelhette saját ízlését a Pepsi Max Ízpárbaj során egy íz-vakteszt keretében.
A kóstoltatás során a Pepsi Max és a Coca Cola Zero kalóriamentes kólát kínálták a résztvevőknek, akik előzetesen nem tudhatták, hogy éppen melyik terméket kóstolják. Az eredmények hitelességének érdekében figyeltek arra, hogy mindkét márka esetében, azonos hőmérsékletű, és egyazon időben felbontott kóstolót szervírozzanak a résztvevők számára jelöletlen poharakból.
„Nagy izgalommal vártuk a végeredményt, kíváncsiak voltunk, hogy az embereknek melyik cukormentes kóla ízlik jobban. A számok magukért beszélnek, hiszen a kóstolók 56 százaléka választotta a Pepsi Maxot a vakteszt során. Rendkívül pozitív visszajelzés számunkra, hogy egy olyan megmérettetésben, ahol pusztán a személyes ízpreferenciára hagyatkozhatnak a résztvevők, a mi termékünk került ki győztesként.” – mondta el Bara Boglárka, a Pepsi Senior Brand Managere.
A Szentkirályi Magyarországot a Mattoni 1873 Csoportot (korábban KMV) tulajdonló olasz Pasquale család, illetve a Szentkirályi Ásványvíz alapítója, Balogh Levente hozta létre, 2018-ban vásárolták fel a Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó céget.
( onBRANDS )