NEMZETKÖZI VÁLLALAT VÁSÁROLTA BE MAGÁT EGY PÉCSI EDTECH CÉGBE

A Games for Business már több komolyabb megkeresést is kapott nemzetközi üzleti szereplőktől.

90%-os többségi tulajdont szerzett a luxemburgi Luxempart portfóliójához tartozó legnagyobb osztrák képzési cég, az eduPRO a pécsi Games for Business-ben.

“Hiszünk abban, amivel foglalkozunk és teljes mértékben elkötelezettek vagyunk a céljaink elérésében. Ez a hozzáállás az alapja a sikerünknek, amit ügyfeleink visszajelzései is megerősítenek. Az elmúlt évek fejlesztéseit, a cég terjeszkedését teljes mértékben a piaci bevételeinkből tudtuk finanszírozni úgy, hogy jelentős mértékű profitot is termeltünk. Ezért nem kerestünk és nem is fogadtunk semmilyen befektetői, vagy felvásárlási ajánlatot. Az eduPRO Group személyében azonban olyan humán fókuszú és fenntartható fejlődést jelentő gondolkodással találkoztunk, amivel magunk is azonosulni tudunk, így megfelelőnek láttuk a pillanatot, hogy partneri hálózatunk sikeres működésén túl, nemzetközi terjeszkedésünket egy ilyen üzleti lépéssel erősítsük meg.” – mesél a döntés hátteréről a cég alapítója és ügyvezetője, Vendler Balázs.

A pécsi vállalkozás másik tulajdonosa és egyben termékfejlesztési igazgatója, Szalai Miklós így vélekedik cégük nagy lépéséről: “Mondani szoktam, hogy én sok más emberrel ellentétben olyan szerencsés vagyok, hogy szeretem a munkám. Ezzel együtt az is fontos számomra, hogy olyan munkahelyet és olyan munkahelyi légkört tudjak létrehozni, ahova a kollégák szeretnek bejárni dolgozni. Fontos, hogy jól érezzék magukat és szeressék ők is azt, amivel foglalkoznak. Kifejezetten meghatározó volt számomra, hogy olyan üzleti növekedési pályára álljunk rá, ahol ennek a lehetősége továbbra is biztosítva van. Ahol az identitásunk nem sérül és nem egy sokadik fejlesztő cég leszünk pár év elteltével. Szerencsésnek mondhatjuk magunkat, hogy megtaláltuk az eduPRO Groupban azt az üzleti partnert, aki ezt biztosítja számunkra és mellette az együttműködésben rejlő szinergiákat a legnagyobb hatékonysággal ki is tudjuk majd használni.”
( onBRANDS )