ÚJ VEZETŐ REKLÁMÜGYNÖKSÉGGEL DOLGOZIK A VODAFONE MAGYARORSZÁG

A Vodafone hosszútávú partnert keresett.

A nyár elején lebonyolított tender győzteseként a VMLY&R már 2019 júniusától lead ügynökségként segíti a Vodafone márka integrált kommunikációját Magyarországon.

A két cég együttműködése idén tavasszal kezdődött, amikor egy több fordulós tendert követően a VMLY&R csapata kapott megbízást a telekommunikációs cégtől az új RED csomag bevezetésére.

Három ügynökség meghívásával írtak ki pályázatot, melynek eredményeképp vezető ügynökségként a VMLY&R Hungary felel majd a márkastratégiáért, pozícionálásért, kreatív tervezésért és kivitelezésért a márka kulcsfontosságú termékeire vonatkozóan, valamint koordinációs szerepet tölt be a vállalat egyéb ügynökségei között.

Palincsár László, a VMLY&R Hungary vezérigazgatója hozzátette: „A Vodafone márka jelenét és jövőjét formálni az egyik legizgalmasabb reklámügynökségi feladat a magyar piacon, figyelembe véve azt, hogy a márka hamarosan egy új, sokkal összetettebb életszakaszba lép. Óriási megtiszteltetés és egyben felelősség, hogy a megújult VMLY&R, legyőzve több elismert piaci versenytársát, ebben a munkában oroszlánrészt vállalhat. Büszkék vagyunk arra, hogy új, a márkaélményre, stratégiai, üzleti és digitális alapokra helyezett megközelítésünkkel elnyerhettük a Vodafone bizalmát, egyben szeretném megköszönni a kollégák mérhetetlenül sok munkáját, hitét, tehetségét és ambícióját amit a tender során bemutattak.”
( onBRANDS )