MÁRKAKAMPÁNYT INDÍT AZ E.ON

Robotporszívózó macska, klímánál hűsölő kutya és fűtőtesten melegedő kaméleon az E.ON új márkakampányában.

A megszokott iránytól innovatívan eltér az E.ON szeptember elején induló új márkakampánya. Az energiaszektor általában a funkcionális, technikai megoldásokra helyezi a hangsúlyt, kevésbé az emberi, felhasználói oldalra, az E.ON szerint azonban az új termékek már többet nyújtanak az ügyfeleinek annál, minthogy csak áram van a konnektorban. Egy épület modern hűtése-fűtése, az elektromos autók minél egyszerűbb töltése, a napelemes rendszerek terjesztése mind kényelmesebbé teszik életünket, így lesz az

energiából élmény. 

Az energia már olyannyira a mindennapjaink része, hogy szinte észre sem vesszük a jelenlétét, csak élvezzük az általa nyújtott előnyöket. Egy modern, innovatív energiaszolgáltató felé mára az ügyfelek elvárása, hogy ne csak áramot és gázt kínáljon, hanem olyan megoldásokat, melyekkel kényelmesebbé és energiatudatosabbá tehetik mindennapjaikat.

Az E.ON a kampány részeként készült filmben, illetve a kapcsolódó kreatív anyagokban megmutatja az élet mindennapi pillanatain keresztül, hogy a leghétköznapibb eszközeink mind energiával működnek, és élmény használni őket, legyen szó akár egy fűnyíróról vagy robotporszívóról. Emellett az üzenetet az, hogy az E.ON új termékeivel, szolgáltatásaival kényelmet ad ügyfeleinek a mindennapokhoz. A szpotban nemcsak a különböző korosztályokat képviselő emberek, egy lakóközösség tagjai, hanem kisállataik is élvezik az otthon energiáját és az E.ON új termékeit (elektromosautó-töltő, napelemes rendszer, klíma), miközben a jól ismert The Power című, mára klasszikussá vált Snap sláger diktálja a ritmust és ad energiát a videónak.

„Ezt a kampányt élmény volt összeállítani, hiszen a főszereplők igazán nyitottak voltak az élményekre. Kevés házi kedvenc tudja jobban egy cicánál vagy egy kutyánál, hogy mi az igazán kényelmes otthonainkban. De az állatok játszani is szeretnek: akár egy robotporszívózásból vagy a klímaberendezésből is élményt tudnak csinálni. Hétköznapi szituációkban mutatjuk meg azokat a pillanatokat, amelyekkel az energia egyszerűbbé és kényelmesebbé varázsolja életünket.” – mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

A „Velünk élmény az energia, és állatira kényelmes” üzenettel futó televíziós szpot egy 30 másodperces és két 15 másodperces verzióban érkezik a tévéképernyőkre szeptember 9-től. A közösségi médiára egy 40 másodperces vágat is készült. A kampányban szereplő termékekről, szolgáltatásokról – E.ON E-flotta, E.ON Komfort Klíma, E.ON Komfort Kazán és E.ON Solar napelemes rendszer – állatos kreatívok készültek, amelyekkel óriásplakátokon és citylight felületeken is találkozhat a közönség.

A kampány részeként digitális hirdetések, illetve intenzív közösségimédia-hirdetések futnak majd, emellett PR támogatást is kap a tévéreklám: életmód műsorokban, illetve online felületeken, natív cikkekben mutatják meg az energia „állatira kényelmes” oldalát az olvasóknak.

( onBRANDS )