A sárga ajtó motívumra épülő új szpotokban az ügyfelek banki ügyekkel kapcsolatos valós kétségei, bizonytalanságai jelennek meg.
Háttér:
Az óriási reklámzajban, a hitelfelvételi kedv folyamatos erősödésével egyidejűleg a bankok sokféle ajánlattal igyekeznek megszólítani a fogyasztókat, akiknek egyre nehezebb rátalálni a számukra legoptimálisabb megoldásra. A Raiffeisen Bank mindig kiemelt figyelmet fordít jelenlegi és potenciális ügyfelei igényeire, és igyekszik a felmerülő kérdésekre, élethelyzetekre megnyugtató válaszokat adni. Ez történik a „Nem mindegy, melyik ajtó” kampány esetében is.
A Raiffeisen bő egy éve útjára indított új kommunikációs platformjának központi motívuma a sárga ajtó, amely mögött mindig a megfelelő megoldás várja az ügyfeleket. A bank termék- és szolgáltatáspalettája megfelelő alapot nyújt ahhoz, hogy megkönnyítse az igénylőknek a személyi kölcsön felvételét – felesleges feltételek előírása nélkül – valamint útbaigazítást nyújtson a legmegfelelőbb bankszámla-ajánlat kiválasztásában.
A személyi kölcsönt és a különleges számlaajánlatot támogató kampányt a Raiffeisen Bank és a Republic Group kreatív szakemberei álmodták meg.
“A platform jól teljesít, beigazolódott, hogy a termék és az ügyfél közötti kapcsolat megteremtése alapvető fontosságú. Több kutatás, és az üzleti számok is visszaigazolták a kampány sikerességét. A cél az volt, hogy minél egyszerűbben és hatékonyabban adjuk át az üzenetet. Hangsúlyos szerepet kapott annak közvetítése is, hogy a pénzügyek a Raiffeisennél egyszerűen és gyorsan elintézhetők.” – mondta Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing igazgatója.
Megvalósítás:
Az integrált reklámügynökség a produkciós csapattal együtt a mai vizuális trendekhez illeszkedő, egyszerű, minimalista világot álmodott meg mind a két reklámfilmnek, amelyekben az üzenet könnyen utat talál a fogyasztókhoz és a márka felismerése a lehető legegyszerűbbé válik.
“Escher-lépcső, fejre állított terek, ajtórengeteg, dokumentumvihar, megannyi könnyen dekódolható szimbólum, amelyek segítségével egyértelművé tesszük, és megmutatjuk az ügyfelekben végbemenő nehéz döntési folyamatokat. A filmek végén érkező sárga ajtóval a megoldást is látványosan prezentáljuk. Adott tehát egy erős insight és adott egy konzekvensen épített platform. Ha a kettőt a megfelelő szakemberek veszik a kezükbe, akkor garantált a siker. Üzleti és kreatív szempontból is.” – mondta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
A kampány intenzív online támogatásában a Republic Group több, mint 10 fős digitális csapata is részt vett.
Alkotók
MEGBÍZÓI OLDAL
Raiffeisen Bank
Marketing igazgató: Yalcinkaya Veronika
Lakossági és online marketing vezető: Huhn Ágnes
Senior marketing menedzser: Harangi Anikó, Küronya István
KREATÍV ÜGYNÖKSÉG
Republic Group
Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
Stratégiai tervezés: Fási Kata
Head of copy: Román Dávid
Szövegírók: Trkala Zsófia, Doman Gergő
Head of art: Jancsi Mátyás
Art director: Vári János Hunor
Client service director: Szilágyi Fiorella
Senior account manager: Pavuk Sophie
Account manager: Diószegi Judit
GYÁRTÁS
Producer: Faragó Attila – One Film
Production manager: Víz András Péter
Rendező: Menzkie
DOP: Győri Márk
Utómunka: Melon Fx
( onBRANDS )