IDÉN ŐSSZEL KÉT ÚJ REKLÁMFILMET MUTATOTT BE A RAIFFEISEN BANK

A filmek kivitelezéséért, valamint a márka- és kommunikációs stratégiáért a Republic Group felelt.

A sárga ajtó motívumra épülő új szpotokban az ügyfelek banki ügyekkel kapcsolatos valós kétségei, bizonytalanságai jelennek meg.

Háttér:

Az óriási reklámzajban, a hitelfelvételi kedv folyamatos erősödésével egyidejűleg a bankok sokféle ajánlattal igyekeznek megszólítani a fogyasztókat, akiknek egyre nehezebb rátalálni a számukra legoptimálisabb megoldásra. A Raiffeisen Bank mindig kiemelt figyelmet fordít jelenlegi és potenciális ügyfelei igényeire, és igyekszik a felmerülő kérdésekre, élethelyzetekre megnyugtató válaszokat adni. Ez történik a „Nem mindegy, melyik ajtó” kampány esetében is.

A Raiffeisen bő egy éve útjára indított új kommunikációs platformjának központi motívuma a sárga ajtó, amely mögött mindig a megfelelő megoldás várja az ügyfeleket. A bank termék- és szolgáltatáspalettája megfelelő alapot nyújt ahhoz, hogy megkönnyítse az igénylőknek a személyi kölcsön felvételét – felesleges feltételek előírása nélkül – valamint útbaigazítást nyújtson a legmegfelelőbb bankszámla-ajánlat kiválasztásában.

A személyi kölcsönt és a különleges számlaajánlatot támogató kampányt a Raiffeisen Bank és a Republic Group kreatív szakemberei álmodták meg.

“A platform jól teljesít, beigazolódott, hogy a termék és az ügyfél közötti kapcsolat megteremtése alapvető fontosságú. Több kutatás, és az üzleti számok is visszaigazolták a kampány sikerességét. A cél az volt, hogy minél egyszerűbben és hatékonyabban adjuk át az üzenetet. Hangsúlyos szerepet kapott annak közvetítése is, hogy a pénzügyek a Raiffeisennél egyszerűen és gyorsan elintézhetők.” – mondta Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketing igazgatója.

Megvalósítás:

Az integrált reklámügynökség a produkciós csapattal együtt a mai vizuális trendekhez illeszkedő, egyszerű, minimalista világot álmodott meg mind a két reklámfilmnek, amelyekben az üzenet könnyen utat talál a fogyasztókhoz és a márka felismerése a lehető legegyszerűbbé válik.

“Escher-lépcső, fejre állított terek, ajtórengeteg, dokumentumvihar, megannyi könnyen dekódolható szimbólum, amelyek segítségével egyértelművé tesszük, és megmutatjuk az ügyfelekben végbemenő nehéz döntési folyamatokat. A filmek végén érkező sárga ajtóval a megoldást is látványosan prezentáljuk. Adott tehát egy erős insight és adott egy konzekvensen épített platform. Ha a kettőt a megfelelő szakemberek veszik a kezükbe, akkor garantált a siker. Üzleti és kreatív szempontból is.” – mondta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A kampány intenzív online támogatásában a Republic Group több, mint 10 fős digitális csapata is részt vett.

Alkotók

MEGBÍZÓI OLDAL

Raiffeisen Bank

Marketing igazgató: Yalcinkaya Veronika
Lakossági és online marketing vezető: Huhn Ágnes
Senior marketing menedzser: Harangi Anikó, Küronya István

KREATÍV ÜGYNÖKSÉG

Republic Group

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
Stratégiai tervezés: Fási Kata
Head of copy: Román Dávid
Szövegírók: Trkala Zsófia, Doman Gergő
Head of art: Jancsi Mátyás
Art director: Vári János Hunor
Client service director: Szilágyi Fiorella
Senior account manager: Pavuk Sophie
Account manager: Diószegi Judit

GYÁRTÁS

Producer: Faragó Attila – One Film
Production manager: Víz András Péter
Rendező: Menzkie
DOP: Győri Márk
Utómunka: Melon Fx

( onBRANDS )