A HELL ENERGY több országban is rekordgyorsasággal piacvezetővé vált energiaital márka 5 kontinens, több mint 50 országában van jelen. A dél-indiai piacra 2018-ban lépett be, ám máris 80 százalékos értékesítési növekedést produkált. A siker a minőség mellett a kedvező árnak és a jól felépített disztribúciónak köszönhető. Indiában ennek a termékkategóriának a legfőbb célcsoportját a fiatal felnőttek, a 18 és 28 év közöttiek adják, akik olyan élethelyzetekben választják a terméket, amikor szükségük van a plusz energiára. A funkcionális ital az egyik leggyorsabban növekvő szegmens Indiában, a szakértői becslések szerint 2024-ig közel 10 százalékos növekedésre lehet számítani ezen a piacon.
„A jó minőségű energiaital praktikus választás, ha kell egy kis plusz energia egy kimerítő napon. Fontos hangsúlyozni, hogy ezek funkcionális italok, élénkítésre és energetizálásra valók, fogyasztásukat ennek megfelelő mértékben ajánljuk. Termékeink magas minőséget képviselnek, tartósítószermentesek, az ötféle B-vitamin mellett annyi koffeint tartalmaznak, ami hozzávetőlegesen egy presszókávénak felel meg. Igyekeztünk termékeinket könnyen elérhetővé tenni, sok helyen kaphatók kedvező áron.” – mondta Unnikannan Gangadharan, az HELL ENERGY indiai értékesítési igazgatója.
( onBRANDS )