Fizettesd meg a jó márkát az áraidban!
A jó brand eladja a portékát. A nyereség alappillére. Vigyázzunk rá! Egy pillanat alatt egekbe emelhető és lerombolható.
A márkaépítés legújabb mesterfogásairól a legjobb szakértők szólnak.
A cég vezetőinek, arcának, influencerének személyes márkája és a cég brandje együtt, összehangolva hozza a legtöbb bevételt. A metakommunikáció világában, amikor mindenki azonnal szétterítheti a véleményét az interneten, nagyon kell vigyázni a brand értékére.
Rajonganak a márkádért? Csodálkozás helyett modellezd le, mit csináltál véletlenül jól. Azután tudatosan folytasd! Minden márkával kapcsolatos megjelenésre, kommentre ügyelj!
A sikert sugalló, a történetre épülő, érzelmekre ható brand ma mindent visz.
A márkaépítésnek számos mesterfogása, fortélya van. Kezeljük a fontosságának megfelelő helyen, a cég stratégiájában. Tanuljuk meg a legjobb szakértőktől, hogyan kell sikeres randet építeni, vigyázni rá, és használni az eredményesség érdekében.
Kiemelt témák
Hogyan leszel Te az IGAZI brand?
Mit tegyünk, hogy kiragyogjunk a kórusból? Énmárka építése.
Fake news. Az alattomos brandgyilkos. Ellenszerek.
A kommentek jó és rossz kezelése.
Ügyfélfókuszú márkaépítés 10 lépésben. Hogyan építs H2H vállalatot?
Bevált receptek, esettanulmányok a personal branding világából.
A brand, mint vagyoni érték. Többet ér, mint a cég?
Énmárka és cégmárka egymásért.
Ügyeljünk a cég és munkatársai külsejére. Brandazonos legyen!
Változó idők, változó márkák!
Márkaépítés eredményesen, kevés ráfordítással.
Kérdezd meg a rajongókat: miért szeretnek? Váltsd stratégiává!
A jó brand beárazása. Fizettesd meg az áraidban!
Márkák tündöklése és bukása. Tanuljunk belőlük!
Előadók
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.,
Erdős Zsuzsanna etikett szakértő,
Kováts Péter business consulting director, G2M,
Kőszegi András márkatanácsadó, onBRANDS,
Lakatos Zsófia ügyvezető, Válság 112.hu.,
László Géza ügyvezető, Brand Content Kft.,
Magó Botond értékesítési vezető és Augusztini Krisztián termékmenedzser, Onbox,
dr. Rácz Gábor az MPRSZ örökös tagja,
Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.,
Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia,
dr. Tóth Tamás ügyvezető partner, Personal Brand Institute.
A konferencia részletes programja és regisztráció még earlybird kedvezménnyel!
Időpont: 2019. december 17. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
( onBRANDS )